Alex-de-j

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abbonement naar iPhone 4

Beste Crew,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn abbonement verlengd en heb ipv HTC toestel nu een iPhone 4. Voor de iPhone verwachtte ik dat ik hem direcht kon installeren en gebruiken (zaterdag ontvangen), alleen ik wacht hiervoor op dat mijn simkaart in de iPhone wordt geactiveerd, of dien ik dit zelf te doen?

Daarnaast zie ik dat ik mijn abbonement heb verlengd via mijn persoonlijke overzicht, maar ook dat ik nog het oude toestel gebruik. Terwijl ik graag natuurlijk mijn nieuwe mobiel in gebruik wil nemen. Kortom, dien ik te wachten op informatie waarmee ik de iPhone in gebruik kan nemen of kan dit al?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Alex-de-j,

Welkom op het Vodafone Forum!

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt ontvangen. We laten je niet graag wachten en daarom kun je het meteen in gebruik nemen. Zo te lezen heb je al een nieuwe simkaart gekregen. Activeer deze even via onze klantenservice door contact op te nemen via Twitter, Facebook of telefoon. Daarna kun je meteen aan de slag.
Veel plezier ermee!

Ff een nieuwsgierig vraagje: Heb je om een speciale reden gekozen voor de iPhone ipv je huidige HTC?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic