vrutten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Ik mag mijn abonnement weer verlengen. Ik zag een mooie aanbieding bij tele2 die mij erg aanspreekt en die goedkoop is. Ik zit er aan te denken om over te stappen, maar wil eerst vragen of jullie nog een mooie aanbieding hebben voor bestaande klanten, omdat ik wel tevreden ben over jullie service. Op de site kon ik niet echt een goede deal vinden (Ik heb geen zin om naar dure nummers te bellen).
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @vrutten ,

Heb je al eens gekeken bij je MyVodafone account? Zie daar en aanbieding voor je staan en ja zoek je iets anders kun je altijd even bellen voor en persoonlijk aanbod, 0800 056.

Succes met beslissen en hopelijk blij je bij de Vodafone community :).
Let us know!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo V.Rutten,

Kleine correctie op het telefoonnummer van Vodafone Sales, dat SamsungExpert reeds heeft vermeld: 0800 - 0560
Dat is dus een gratis telefoonnummer.
Indien je bij Vodafone wilt weggaan, dan kun je vanaf 60 dagen voor de einddatum van je Vodafone abonnements-overeenkomst, bij Tele2 een volledige aanvraag doen, met nummerbehoud. Zij regelen dan de opzegging bij Vodafone voor jou. En zorgen dat je abonnements-overeenkomst bij Vodafone tijdig wordt opgezegd.
Houd die termijn van 60 dagen goed in de gaten. Want eerder is niet mogelijk. Vodafone geeft jouw nul-zes-nummer pas op de einddatum van je abonnements-overeenkomst vrij voor nummer-overdracht.

Indien je bij Vodafone wilt blijven, dan kun je vanaf vier maanden voor de einddatum van je Vodafone abonnements-overeenkomst verlengen naar ieder abonnement dat Vodafone aanbiedt. Ook goedkopere abonnementsvormen, die Vodafone in haar producten-portfolio heeft.

Ik adviseer je verder om enkele uren het Forum van Tele2 te bekijken. Daarop ben ik zelf ook heel aktief, onder mijn eigen naam. En dan kun je zelf een indruk krijgen van het gebrek aan service van Tele2. Die is echt verschrikkelijk slecht. Maar trek vooral je eigen conclusies na een paar uur Tele2-Forum-bezoek. Tele2 biedt geen service, en dat is de reden dat zij schijnbaar goedkoper zijn dan Vodafone. Je kunt er beter maar goed over na denken, voordat je klant wilt worden van Tele2.

Ik heb je tijdig gewaarschuwd. En dat is toch zeker wel een paar Kudo's waard ;-}

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic