ErikSlot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

nieuw abonnement en nieuwe simkaart

Beste lezer,

Laatst heb ik een Nokia Lumia 520 aangeschaft. Nadat mijn oude simkaart te groot was, ben ik naar de phone house gegaan en heb deze daar laten verkleinen. Vervolgens heb ik mezelf laten overhalen om een sim-only abonnement aan te schaffen. Ik zou hiervoor een sms'je krijgen en het zou 3 maart in gebruik gaan. Ik heb hiervoor een nieuwe micro-sim gekregen. Tot 3 maart heb ik mijn oude prepaid sim nog gebruikt, maar geen sms'je ontvangen. Toen ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon deed, had ik geen bereik. Ik heb geen mobiel nietwerk en kan niet bellen of sms'en. Ik heb wel wifi, dus wat is er mis? Ben ik iets vergeten te doen? Ik neem aan dat ik mijn simkaart niet meer hoef te activeren, omdat ik hem in de winkel heb aangeschaft, maar ik heb er verder geen verstand van.

Met vriendelijke groet,

Erik
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ErikSlot
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Arina

Ik ben naar de winkel geweest en het bleek dat mijn aanvraag vast was blijven hangen in het systeem. Het is nu allemaal opgelost en mijn nieuwe simkaart doet het nu! Bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @ErikSlot

Werkt je oude simkaart ook niet meer? Dan moet je waarschijnlijk je nieuwe kaart nog activeren. Als je oude simkaart wel nog werkt dan is er iets niet goed gegaan. Ik raad je aan om dan terug naar de winkel te gaan.
ErikSlot
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Arina

Ik ben naar de winkel geweest en het bleek dat mijn aanvraag vast was blijven hangen in het systeem. Het is nu allemaal opgelost en mijn nieuwe simkaart doet het nu! Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic