Eda

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen!!

Hallo,
 
Ik kan mijn abonnement vandaag verlengen, ging even naar de s4 kijken op gsmwijzer.nl moet ik 79 euro bijbetalen en als ik nieuw abo wil aansluiten 34 euro. Wat een onzin toch, jullie raken allemaal klanten kwijt. Bel ik de vodafone spreek ik met Sylvana vraag ik wat mijn ''speciale'' aanbiedingen zijn 7 maanden 50% korting. Nou vind het helemaal geen aanbieding, op de site is het 6 maanden. Daarna bel ik gsm-wijzer vraag waarom de aanbieding voor de nieuwe klanten zo goedkoop is beantwoord ze met: Omdat ze nieuwe klanten willen hebben!!! Ja krijgen jullie 1 nieuwe klant binnen, raken jullie 1 klant weg. Jullie doen er weinig aan om jullie klanten te behouden. Mij lijkt het slimmer om goeie aanbiedingen aan de klanten te geven die jullie al hebben, slechte klantbehandeling vind ik.
2 Reacties 2
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
nieuwe klant betaald aansluitkosten + 1 mnd extra korting lees ik, ten opzichte van een nieuwe klant. vind het eigenlijks geen gekke deal? toestel ben je iets meer voor kwijt dan een nieuwe klant maar het verschil haal je weer uit de aansluitkosten en jou 1 maand extra.
Shoomy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren wordt ik gebeld. "U mag verlengen"
 
Aanbieding, SIM only 17 Euro p/mnd ... zonder aan te geven hoe lang deze korting geldt. Misleiding!
Degene aan de telefoon heeft geen idee wat voor abonnement ik heb en stelt zich tot overmaat van ramp ook nog eens agressief op. Als blijkt dat ze geen deal kan maken, maakt ze er zich haastig van af.
 
Als je kijkt op de website bij "mijn aanbiedingen" dan kun je alleen maar RED abonnementen nemen. Keuzes zijn erg schaars of niet aanwezig. Gepaste aanbieding is totaal niet mogelijk. Verschil tussen trouwe klant en nieuwe klant is minimaal.
 
OP ik ben het met je eens, het lijkt erop dat vodafone klanten weg wilt hebben. Verder shoppen dan maar 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic