Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,402Oplossingen
  • 1,878Discussies
  • 85.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nummer blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerker, Mijn vraag is heel eenvoudig. Is het mogelijk om een mobiel nummer te laten blokkeren? Daarmee bedoel ik dat ik niet kan bellen naar noch gebeld kan worden door het nummer i...

Opzegtermijn abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb bij Vodafone een abbonnement met als einddatum 31-07-2013. Nu wil ik graag over naar een andere provider, maar ik ben vergeten het abbonnement op te zeggen. En aangezien de opzegtermijn ee...

Galaxy S3 i9305 Alleen-lezen Onopgelost

Nu ook Vodafone binnenkort beschikt over een 4G netwerk ben ik benieuwd of de Galaxy S3 I9305 ook wordt geleverd of beschikt Vodafone alleen over de I9300 ?Is de telefoon in de Vodafone winkels op dit...

geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds begin vorige maand stopte mijn mobiel er helemaal mee. Opgestuurd en weer terug gekregen. 2 uur later weer terug naar de winkel pakte geen simkaart meer, weer opgestuurd en weer terug. Si...

radiozender toevoegen Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wij zijn onlangs overgestapt van kabel naar glasvezel en over het algemeen erg tevreden. Het enige jammere is dat we onze favoriete radiozender FIP http://www.fipradio.fr niet meer kunnen ontvan...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen