Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,301Oplossingen
  • 1,773Discussies
  • 82.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abbonoment Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik ben klant bij vodafone.nl ik wow graag weten wanneer mijn actie verloopt van 25,00 euro de eerste jaar en de tweede jaar 50,00 of ik nog steeds 25,00 euro per maand betaal. me telefoon ...

Eerder verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga de komende maanden naar het buitenland, nu kan ik mijn telefoon verlengen over 3 weken. Nu wil Vodafone (de winkel dan) niet eerder verlengen. Heel vervelend. Ik dacht wellicht mijn nieuwe iphon...

Fail: prepaid - opwaarderen met gratis 75MB internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al jaren een vodafone prepaid kaart (sinds Libertel) en ik doe graag mee aan acties. Ook de actie van opwaarderen en je krijgt gratis sms, belminuten of MB's voor internet. Dat laatste doe ik n...

Slecht bereik 3572PC Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Sinds de afgelopen tijd heb ik zeer slecht bereik in huis, ik kan bijna nergens meer fatsoenlijk bellen.Dit is iets van de afgelopen maanden (/half jaar) want ik zit al jaren bij Vodafone en ik he...

samsung galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw, Ik heb recent een vodafone red abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S4 voor 2 jaar. Nu ben ik er na 2 dagen gebruik achter dat dit dus echt niet de telefoon voor mij is. Ik...

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een aantal weken geen netwerk binnenshuis. Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad maar sinds ik mijn telefoon terug heb gekregen van vodafone na het repareren van het beeldscherm is di...

HTC 8x loopt vast Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC 8x net 3 a 4 weken nu vroeg die om een update dat had ik gedaan maar met aflsuiten van de telefoon liep die vast nu heb ik alleen draaiende wieltjes en een verdrietige smileyface wat mo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen