fiero

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen?

Hallo
Mijn abbo loopt af op 13 augustus 2013.
Normaal kan je 4 maanden van te voren je abbo verlengen.
Ik dacht dus dat ga ik nu even op mijn gemak doen.
Wat blijkt?,het lukt niet omdat de periode minimaal 4 maanden moet zijn voor datum aflopen contract.?
Maar vandaag is het 21 april en zoals ik reken is dat dus 4 maanden voor eind datum,maar volgens vodafone is het geen 4 maanden?
Kan ik nu ineens niet meer rekenen of gaat vodafone hier de fout in?
 
fiero
3 Reacties 3
HPallada

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl mijn abbo al op 22 juni 2013 afgelopen is. Ik zit nu met een kapotte telefoon, maar toch kan ik mijn abbonoment dat dus over 2 maanden al afloopt niet verlengen.
Pukkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook precies hetzelfde... Mijn abbo loopt tot 21 augustus, dus dan zou ik ook vandaag moeten kunnen verlengen, hij geeft een error als ik erop klik... ik hoop dat het snel opgelost word, ik heb al bij andere providers aanbiedingen gekeken en die zijn erg interessant dus misschien stap ik wel over...
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo allemaal, vervelend om te lezen dat het niet lukt om te verlengen via My Vodafone. Het klopt dat jullie 4 maanden voor einddatum van het contract mogen verlengen. Ik maak er intern een melding van dat jullie deze klachten hebben. Ik heb helaas geen zicht op wanneer dit verholpen zal zijn. Het snelste voor jullie is om in de tussentijd telefonisch te verlengen via het gratis nummer 0800-0560, of om even langs een Vodafone winkel te gaan. In de winkel krijg je meteen je toestel mee naar huis indien dit op voorraad is. 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic