boedster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen naar Red is voor bestaande klanten is duurder dan voor een nieuwe klant.

Als ik wil verlengen naar een RED abbonement ben over de 2 jaar meer kwijt dan als ik mijn huidige abbonement opzeg bij vodafone opzeg en opnieuw klant wordt. Het scheelt maar 15 euro, maar dat is toch raar vind ik.
 
voorbeeld, nieuwe klant betaalt: Red 24,50 x 6 + 49 x 18 + 149,99 (HTC one black) = 1178,99
Verlengen                              : Red 27 x 6 + 54 x 18 + 59,99 (HTC one black) = 1193,99
 
Ik heb nog een oud abbonement waarbij je onbeperkt internet hebt voor 9,95 (blox) echter de snelheid daarvan is tegenwoordig (lijkt sinds de red abbo zijn gekomen) niet meer voorruit te branden. Vandaag testje gedaan met speedtest app. 5,2 hele KB/s download, upload 5,1 hele KB/s.
Dus je wordt bij gedwongen om wel over te stappen maarja echte leuke aanbieding heb ik bij vodafone nog niet gezien.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey boedster,

Hier kan ik je via het forum niet mee helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de telefonische verkoop, wellicht hebben zij een mooi verlengingsaanbod voor je 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic