Hi,
Ik plaats het even hier gezien de klachten-sectie het niet toelaat om zoveel tekens te gebruiken.
Op 15-08-15 loopt mijn huidige abbonement af, dus heb ik 15-04-15 meteen gebeld om te verlengen omdat ik normaal gesproken zeer tevreden ben over Vodafone.
Echter is het niet helemaal gelopen zoals ik heb gehoopt: tijdens het telefoongesprek (15-04-15) heb ik verlengd met een RED sim-only 1 jaar abonnement. Tijdens het telefonisch contract is mij beloofd dat het abonnement per direct in ging. Er werd mij wel verteld dat het nog even kon duren voordat er veranderingen in My Vodafone zichtbaar waren, maar omdat ik dacht dat mijn nieuwe bundel meteen in ging, dacht ik dat ik gewoon gebruik kon maken van internet.
Een dag later zag ik nog steeds geen verandering in My Vodafone, en zag ik dat ik flink buiten mijn oude bundel was gegaan. Ik heb meteen de telefoon gepakt (16-04-15) en gebeld. Hierna is de band-opname van 15-04-15 opgevraagd om te verifiëren dat het mij daadwerkelijk beloofd is dat mijn nieuwe abbo per direct in zal gaan.
Na het afwachten en niks gemerkt te hebben heb ik opnieuw gebeld. 22-04-15. In dit telefoon gesprek is mij verteld dat ze een band-opname aanvraag niet in het systeem terug konden vinden en dat ze de aanvraag opnieuw zouden doen.
Vandaag (01-05-15). Nog steeds geen verandering, dus heb ik zojuist voor de 3e keer gebeld. Ik kreeg Marije (knip) aan de telefoon.
In dit gesprek kwam er tot mijn verbazing uit dat de bestelling is geannuleerd. Dit is niet bij mij gemeld. Ik heb geen belletje gehad, geen mailtje gehad en ik heb niks gezien in My Vodafone. Blijkbaar kan het telefonisch contract nu niet worden opgevraagd en vervalt mijn recht op het per direct in gaan van mijn nieuwe abonnement.
In mijn ogen is dit een smerig trucje om er onderuit te komen en ik baal hier erg veel van. Ten eerste omdat ik nu flinke buiten-bundel kosten heb gemaakt, maar ook omdat ik recht hoor te hebben op het nieuwe abonnement.
Ik ben altijd zeer tevreden klant geweest van Vodafone, maar dit bevalt mij echt niet. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Groeten.