Hoi
Peer Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je zegt een Red Essential (Special) abonnement te hebben. Als deze nu echt speciaal is en daarin zit een korting verwerkt die je bij je contract kunt behouden dan kan het soms beter zijn om te zeggen dat je het abonnement wenst te behouden en stilzwijgend doorgaat. Komt je korting wel te vervallen dan kan het soms ook wel eens zijn dat het nieuwe abonnement goedkoper is met meer MB's.
Het best wat je kan doen is maandag de
klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat als je nu blijft hangen bij je oude abonnement, wat dan de kosten blijven en wat nu als je over stapt. Die kunnen in het systeem kijken en zien wat je nu hebt en wat dan voordeliger is. (eventueel kan je vandaag, als er iemand aanwezig is, ook een vraag stellen via een
chat te starten.
Via de Community kan die niet omdat wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken
🙂Probeer het maandag en dan weet je wat het beste is om te doen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan.