Maritelias

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Ik heb op het moment een abonnement met weinig belminuten en veel data. Hoewel ik graag bij Vodafone wil blijven zie ik alleen maar abonnementen met veel belminuten en weinig data of veel belminuten met veel data maar dan betaal je meteen de hoofdprijs. Dit vind ik zonde omdat ik de belminuten toch niet gebruik. Ik zou daarom graag mijn huidige abonnement verlengen, maar daarbij wil ik dan wel een nieuwe telefoon. Is dit mogelijk?
7 Reacties 7
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Maritelias

Wat versta je precies onder veel data? Dan is het misschien iets makkelijker om voor je na te kijken wat de opties zijn.
Maritelias
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu 4gb (was toen een actie dat je 3gb gratis kreeg). Daarnaast heb ik 90 belminuten wat meer dan zat is voor mij.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Maritelias ,
Helder! Misschien is het ook makkelijk als je het volgende nog eens bekijkt:
- My Vodafone
- Online rekeningen van het laatste jaar
- Je ziet dan op de maandelijkse rekening hoeveel data je die maand hebt gebruikt

Kijk ik snap dat je het uit gaat van hetgeen je hebt. Maar het zou zo kunnen zijn dat je de 4GB (bij lange na) niet gebruikt. In dat geval zou het toch zonde zijn als je een abonnement neemt waar teveel bundel in zit (die je niet gebruikt maar wel betaalt). In dat geval zou je een ander abonnement kunnen kiezen en eventueel met BloX gaan werken. Dat kan voordeliger uitpakken.

Groetjes, Per
Maritelias
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik meestal 2 a 2,5 gb per maand, maar ook al zou ik een abonnement bij Vodafone nemen met minder data (waar ik al voor gekeken heb) dan betaal ik nog steeds voor onbeperkt bellen... Is het niet mogelijk mijn huidige abonnement te houden in combinatie met een nieuwe telefoon?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Maritelias

Je kunt alleen kiezen voor een nieuwe telefoon wanneer je een bestelling plaatst (nieuw abonnement/nummer of verlenging van een bestaand nummer). In beide gevallen kun je kiezen uit het huidige aanbod van abonnementen. Bel morgen gratis met 0800-0560 voor een persoonlijk aanbod.
kramersP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@marc

Kan ik ook gebruik maken van het nummer 0800-0560? Ik heb hetzelfde probleem als Maritelias. Ik ben namelijk ook opzoek naar een abonnement waar veel data en weinig belminuten aangeboden word.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@KeamersP

Indien jij je abonnement wenst te verlengen of als nieuwr klant bij Vodafone wenst te komen kan je contact opnemen met het gratis nummer 0800-0560 🙂

Wil je een wijziging toepassen in je huidge abonnent tijdens je contractsduur van 12 of 24 maanden en mag je nog niet verlengen bel dan met het gratis nummer 0800-0200-976 🙂

groetjes
daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic