Goedeavond iedereen,
Klein vraagje:
Op 29 januari 2014 loopt mijn abonnement af. Vanaf vier maanden van tevoren kan ik mijn abonnement verlengen, zoals aangegeven op zo ongeveer iedere pagina van deze website. Ik dacht echter dat 29 september om en nabij 4 maanden voorafgaande 29 januari was. Helaas schijnt de website een andere kalender dan de Gregoriaanse kalender te gebruiken, wat ik ten zeerste betreur. Op dit moment krijg ik alleen maar een error waarin gestateerd wordt dat ik nog niet kan verlengen (maar, ik heb wel een aantal aanbiedingen in MyVodafone staan waar ik echter geen gebruik van wil maken).
Ik zou hier graag meer informatie over willen krijgen, aangezien ik al een aantal dagen met een nieuw toestel rondloop waar geen simkaart in zit (ja, ik wil Sim Only verlengen).
Langskomen in de winkel is voor mij eigenlijk geen optie, omdat ik, schijnbaar in tegenstelling tot de beheerders van de website, wel van 08:00 - 18:00 werk.
Enfin, ik hoop dat jullie mij spoedig van informatie kunnen voorzien en mijn abonnement Sim Only kunnen verlengen met een Micro-simkaart erbij zodat ik mijn oude S2 eindelijk kan inruilen voor mijn nieuwe S4.
Met vriendelijke groet,
Bram.