Brameijkr2d

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement niet mogelijk via website

Goedeavond iedereen,

Klein vraagje:

Op 29 januari 2014 loopt mijn abonnement af. Vanaf vier maanden van tevoren kan ik mijn abonnement verlengen, zoals aangegeven op zo ongeveer iedere pagina van deze website. Ik dacht echter dat 29 september om en nabij 4 maanden voorafgaande 29 januari was. Helaas schijnt de website een andere kalender dan de Gregoriaanse kalender te gebruiken, wat ik ten zeerste betreur. Op dit moment krijg ik alleen maar een error waarin gestateerd wordt dat ik nog niet kan verlengen (maar, ik heb wel een aantal aanbiedingen in MyVodafone staan waar ik echter geen gebruik van wil maken).

Ik zou hier graag meer informatie over willen krijgen, aangezien ik al een aantal dagen met een nieuw toestel rondloop waar geen simkaart in zit (ja, ik wil Sim Only verlengen).

Langskomen in de winkel is voor mij eigenlijk geen optie, omdat ik, schijnbaar in tegenstelling tot de beheerders van de website, wel van 08:00 - 18:00 werk.

Enfin, ik hoop dat jullie mij spoedig van informatie kunnen voorzien en mijn abonnement Sim Only kunnen verlengen met een Micro-simkaart erbij zodat ik mijn oude S2 eindelijk kan inruilen voor mijn nieuwe S4.

Met vriendelijke groet,

Bram.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Brameijkr2d schreef:
Goedeavond iedereen,

Klein vraagje:

Op 29 januari 2014 loopt mijn abonnement af. Vanaf vier maanden van tevoren kan ik mijn abonnement verlengen, zoals aangegeven op zo ongeveer iedere pagina van deze website. Ik dacht echter dat 29 september om en nabij 4 maanden voorafgaande 29 januari was. Helaas schijnt de website een andere kalender dan de Gregoriaanse kalender te gebruiken, wat ik ten zeerste betreur. Op dit moment krijg ik alleen maar een error waarin gestateerd wordt dat ik nog niet kan verlengen (maar, ik heb wel een aantal aanbiedingen in MyVodafone staan waar ik echter geen gebruik van wil maken).

Ik zou hier graag meer informatie over willen krijgen, aangezien ik al een aantal dagen met een nieuw toestel rondloop waar geen simkaart in zit (ja, ik wil Sim Only verlengen).

Langskomen in de winkel is voor mij eigenlijk geen optie, omdat ik, schijnbaar in tegenstelling tot de beheerders van de website, wel van 08:00 - 18:00 werk.

Enfin, ik hoop dat jullie mij spoedig van informatie kunnen voorzien en mijn abonnement Sim Only kunnen verlengen met een Micro-simkaart erbij zodat ik mijn oude S2 eindelijk kan inruilen voor mijn nieuwe S4.

Met vriendelijke groet,

Bram.
Hey Bram,

Dat kan inderdaad wel eens gebeuren, maar normaal gebeurt dit alleen als je meerdere 06nummers op jouw naam hebt staan. Is dit misschien het geval?
Brameijkr2d
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat is niet het geval. Ik heb zojuist wel kunnen verlengen door via Mijn Aanbiedingen een Sim Only abonnement te hebben geselecteerd. Als het goed is zal ik mijn nieuwe Micro-simkaart wel binnenkort in de bus ontvangen en merk ik wel wanneer mijn abonnement overspringt. Bedankt in ieder geval voor je antwoord. 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ah, dat is fijn! Raar dat het nu dan ineens wel weer werkt! Had je het misschien daarvoor alleen op de 29e geprobeerd? Dan zou dat wel de oorzaak kunnen zijn. Als je contract namelijk op 29 januari afloopt kun je pas vanaf 30 september verlengen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic