MDekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abbonement, gelijk afgesloten

Beetje apart om mijn oude abonnement af te sluiten, voordat ik uberhaupt mijn nieuwe sim kaart / telefoon ontvangen heb.

Nu zit ik morgen dus mijn gehele werkdag zonder service?
Lekker makkelijk.

EDIT: En nee het is niet verlopen, mijn oude contract loopt pas 28 Maart af.
2 Reacties 2
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey @MDekker,

Neem heel even contact op met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe dit kan.

Wij forumleden kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Zij kunnen zien wat er gebeurd is en jouw hier mee verder helpen.
Wat je zelf kunt doen is de telefoon opnieuw opstarten. Tevens kun je de instellingen via handleidingen.vodafone.nl controleren of dat allemaal correct staat. Tevens kun je hier op het forum of er een storing in de buurt is.

Laat me weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag + url gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten, dit kan helaas niet via het forum worden opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.