Wiltjer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Abonnement

Goedenavond,

Vanochtend heb ik (voor mij en mijn vrouw) via myVodafone mijn abonenment (ScherpL) omgezet naar een Smart 700 abonnement inclusief een Iphone 5C.

Na een uur ongeveer kwam ik er achter dat de 5C een kunststof behuizing heeft. Dit is iets wat we niet willen. Meteen gebeld met de klantenservice en de verkoopafdeling van Vodafone. Men kon mijn gegevens niet wijzigen omdat ik mijn paspoortnummer niet kon geven. Dat was ook logisch omdat ik begin dit jaar een ID kaart heb gekregen.
Wel kon ik mijn gegevens wijzigen in de Vodafone winkel wer mij verzekerd. 15 km gereden naar de Vodafone Shop...Ik kon hem niet wijzigen. Dit moest telefonisch gebeuren. Wel gaf de man mij mijn oude paspoortnumer mee voor het geval dat ze er nog naar zouden vragen.

Wederom gebeld met de klantenservice...Men kon wel mijn abonnenment wijzigen. Maar niet voor mijn vrouw. Op zich wel logisch...Maar toen ik vanmiddag checkte zag ik dat ik nog steeds een Smart 700 abonnenment had. Meteen weer gebeld met de klantenservice.

Toen kreeg ik te horen dat ik pas kon wijzigen als ik de telefoon gewijgerd had aan de deur..Deze in goede ontvangst retour was gekomen bij Vodafone..Levering zal plaatsvinden tussen 5 en 10 dagen. Dan nog retour sturen naar Vodafone...

Ik heb 14 dagen bedenktijd nadat ik het abonnement heb afgesloten volgens de klantenservice...Maar dat gaat toch nooit lukken al ik de telefoons pas over 10 dagen ontvang...

Ik wil geen SMART 700 abonnenment met een 5C.

Over de dekking bij Vodafone ben ik uitermate tevreden. Daar heb ik geen slecht woord voor over. Maar ik ben de hele dag al bezig om een wijziging door te voeren omdat iets te ijverig ben geweest. Krijg verschillende antwoorden van verschillende mensen van de klantenservice....Ik weet niet meer waar ik aan toe ben.

Kan iemand met tips geven hoe hier mee om te gaan ??
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Wiltjer

Je kunt je bestelling nog annuleren als je telefoon nog niet is geleverd. Wel is het mogelijk dat de annulering zich kruist met de levering van je toestel. Je kunt in dat geval de bestelling inderdaad aan de deur weigeren. Je abonnement zal dan worden teruggezet naar de oorspronkelijke vorm.

Wel is het belangrijk dat je contact opneemt met het juiste nummer om je bestelling te annuleren. Dit is: 0800-020 00 43. Als je vrouw haar abonnement ook wilt annuleren moet zij zelf even bellen met dat nummer.

Na de annulering duurt het ongeveer 48 uur voordat dit is verwerkt in My Vodafone. Daarna kun je pas opnieuw verlengen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic