Beste vodafone.
Tot mijn verbazing zag ik net dat ik €20 meer als mijn abboment kosten moest betalen afgelopen maand.
Nou heb ik al een idee wanneer het mis is gegaan.
Midden september ( Altijd ronde de 14e krijg ik een melding dat mijn factuur online staat) krijg ik een melding dat mijn factuur online staat. Hier heb ik verder geen aandacht aangegeven omdat dit altijd netjes afgeschreven word.
Als volgt:
'Je nieuwe telefoonrekning staat voor je klaar op My Vodafone.
Ga naar vodafone.nl en bekijk je rekening online.
ma, sep 15, 2014, 09:36'
'Je hebt meer dan 75% van je 90 minuten tegoed verbruikt.
Meer info over buitenbundeltarieven op
http://m.vodafone.nl/belsmsweb0412.wo, sep 17, 2014, 19:02'
Dat tweede bericht vond ik vreemd omdat ik na het bericht van 15 september maar 3 keer heel kort gebeld had (Gesprekken van 90 seconden). Waarschijnlijk kunnen jullie dit precies na kijken. Verder ben ik gewoon weer gaan internetten en bellen de dag erna. Maar nu krijg ik op mijn internet bankieren te zien dat er deze maand in eens €61,76 is afgeschreven i.p.v. de €45 die op mijn contract staat.
Wat mij nog meer verbaasde was dat er elke maand een ander bedrag af word geschreven. Ik ben nog nooit buiten mijn bundel geweest, internet heb ik 4gigabyte te besteden maar ik kom nog niet eens aan de 1gigabyte.
Bellen doe ik bijna nooit , en sms'n al helemaal niet. Mijn google locatie staat uit , mijn gps staat uit en (Wat ik al eerder op het forum gemeld had) ik heb altijd alleen G verbinding waar ik niks mee kan.
Hoe kan het dan dat er elke maand een ander bedrag afgeschreven word en soms te veel ook nog.
Mijn abbonoment had ik verlengt met de actie dat ik het eerste jaar €22 zou betalen en dan het laatste jaar €45.
Nou is er sinds januari (sinds ingaan van tweede jaar denk ik) het volgende afgerekent:
Jan: €65 zonder meldingen dat ik boven mijn bundel ben gegaan
Feb: €40
Maa: €45
Apr: €44
Mei: €45
Jun: €43
Jul: €49 zonder meldingen dat ik boven mijn bundel ben gegaan
Aug: €46
Sep: €61 Met meldingen maar na afgeschreven bedrag (Bijna) niet meer gebeld
Hoe gaan we dit oplossen, want vind het erg vreemd als ik een contract heb van €45 dat er zomaar elke maand een ander bedrag af word geschreven. Er kan in mijn bestand gekeken worden dat ik amper tien minuten heb gebeld en er minder als een gigabyte geinternet is.
Mijn telefoon nummer is:
*edit, persoonlijke gegevens verwijderd door moderator*