Vetje1976

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd met nieuw toestel Samsung galaxy Alpha

Goedemiddag,

2 weken geleden op 8 januari heb ik online mijn abonnement verlengd met een toestel samsung galaxy alpha.
Na enige dagen gewacht te hebben heb ik gebeld met de vraag hoe het stond met de levering van de Alpha Gold. Kreeg toen te horen dat deze niet leverbaar is (pas in maart volgens de telefoniste), kon toen de bestelling omzetten naar een Alpha wit, gezien deze in het systeem op dat moment direct leverbaar was.
Nu inmiddels 2 weken na mijn verlenging/bestelling blijkt dat de Alpha's helemaal niet direct leverbaar zijn (had weer contact gezocht telefonisch met vodafone).
Wat is nu de status van de Alpha's? En de actie die erbij zit van de speaker en de Tab3? Daar wil ik natuurlijk wel gebruik van maken en heb ik toch recht op gezien dat bij de Alpha zit inbegrepen in de actie.

Overigens ben ik wel goed geholpen door de medewerkers van Vodafone.
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Vetje1976 ,

Daarover kan je beter contact houden met de klantenservice dan het forum. Via het forum is het lastiger om dit te melden en dat kan soms even duren. De klantenservice heeft de nummer 1 prioriteit en kan ook direct de voorraad en bestellingen inzien.
Goed om te horen dat je goed bent geholpen!

Mocht je nog andere vragen hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic