RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 ik ga rond 13.00 even bellen 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

@AleItalia Net nog even de Vodafone klantenservice gebeld, maar die weten gewoon helmaal niets. Kunnen alleen in jou order kijken en zeggen of dat er goed instaat. Weten totaal niet wanneer er bij Vodafone wat binnenkomt. Die krijgen dus gewoon geen info. Alleen als Dynalogic (externe partij die de verzendingen regelt) wat verstuurd, kunnen ze je t&t zien. Thats it. Weet het voor 99,9% zeker, vandaag gebeurd er niets. (en ik hoop dat ik me vergis 😉). 

Iedereen alvast een goed weekend!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

@Rikst en @Cecilia Even bij  dit topic, wordt de status pagina nog hersteld/gerepareerd? Duurt wel erg lang zo. Al meer dan 4 weken. Misschien hebben jullie een update? En dan ook over levertijden misschien...?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Heb mijn bestelling gewijzigd naar de blue titanium en een officiële klacht ingediend aangaande de communicatie. Uiterlijk 24 oktober krijg ik nu mijn telefoon op basis van de huidige levertijden

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Overigens blijft mijn originele datum behouden en geen gedoe met aan de deur betalen..

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 dat de toestellen vandaag binnenkomen had die medewerker van woensdag nooit mogen beloven dus 😵

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  wat een verrassing dit... Wel een andere indicatie, of gewoon eind oktober? Had van iemand anders vernomen dat ik binnen 7 werkdagen wel iets kon verwachten, maar dat neem ik ook maar met een korreltje zout. Mocht ik in januari niks hebben, annuleer ik de boel en wacht ik wel op de 16 😂

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

 Hmmm

Schermafbeelding 2023-10-13 om 14.04.01.jpeg.png

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Wanneer heb je besteld?

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Is gewoon 6 weken.. lekker zo’n pre-order op de vrijdag om 14:30 🫡

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Mooi genaaid ja

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@spijkermenno vrijdag 15 september om 14:30. Besteloverzicht ontvangen op de mail om 17:00. Dus volgens VF 17:00.. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Die kreeg ik dus ook nog... Maar mijn order is ieder geval aangepast naar een blue titanium nu... 😉 Ik hoop daar dan dinsdag/woensdag een track en trace van te krijgen😁

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Aan de andere kant toen ik voor de bestelling met de gewone pro dit smsje kreeg van levertijd eind week 42 kreeg ik een half uur later het contract en de t&t in de mail😅

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  tussen 31 oktober en 7 november op basis van de huidige levertijd.

 

Blue titanium tussen 17 en 24 oktober...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

begin ondertussen toch te twijfelen om heel de boel te cancelen met deze communicatie. Ook de Ziggo geeft alleen maar problemen. Dan maar naar n andere provider toe en daar nog maar in de wacht. Ben ik iig van deze bende af. 

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Heb het week 43 SMSje nu ook binnen, ben benieuwd of ik t zelfde heb als jou @AleItalia 

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

net om 14:08 een sms binnen "De levering van de apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium staat gepland voor eind week 42. Iemand een idee of ze leveren tussen maandag-vrijdag of ook in het weekend?? Dan zou ik hem maar dan ook net voordat ik richting schiphol ga ontvangen 😂🙄

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ik heb ook het sms'je ontvangen over week 43. Dus inderdaad 10 oktober en dan 4 weken.

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hebben jullie staat gepland of wordt verwacht? 

Ik heb wordt verwacht, mijn broertje heeft staat gepland. De een heeft denk meer zekerheid dan de ander.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic