Goedemorgen.
ik heb mijn bestelling geplaatst op vrijdag 15 september om 14:36. Nadat ik eindelijk toegang had tot een werkende website.. dramatisch.. uiteindelijk heb ik pas om 17:00 een besteloverzicht ontvangen via de mail voor mijn bestelling. Het betreft ordernummer 42995xxx iPhone 15 PM 256 GB NT
het blijkt dus dat er een flinke vertraging was met het daadwerkelijk verlengen en het ontvangen van de bevestiging. Klein beetje spijtig, maar daardoor wel wat verder in de wachtrij. Sinds 28 september geen bericht meer gehad. Ben benieuwd wanneer er een bericht gaat komen.
mijn broertje heeft na twee keer een afgewezen bestelling op 15 september en 16 september. Zijn iphone 15 PM 256 GB blue een verwachte levering ontvangen. De levering zal plaatsvinden in eind week 42. Zijn bestelling is geplaatst op 18 september en deze is wel goed doorgekomen. Het grappige was, dat er helemaal niks fout was aan zijn bestelling, maar door een cancelling van het systeem, wel zijn plek kwijt was van 14:30. Contact op nemen vanwege het missen van een ID terwijl hij vorige jaar nog zijn Id heeft laten scannen in de winkel.. knudde knudde. Vervolgens van afdeling naar afdeling verwezen tijdens het telefoneren waarna zij zelf een verlening hebben toegevoegd telefonisch..