Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
wel grappig dat het VF forum S H I T wel censureert maar K U T niet...😂 Maar het is wel een enorme **bleep** zooi ja momenteel met die iPhones
duurt lang voordat ze de levertijden pagina updaten haha
Als je nog niets weet, kun je ook niet updaten...
Hopelijk snel wederom duidelijkheid. Wachten duurt zooooooo lang.😉
Vorige week was de update van de levertijden om 13:00! Dus hopelijk vandaag iets sneller en met beter nieuws 🍀
Geen idee hoe accuraat dit is… belsimpel:
enige afdeling die wel transparant is naar de klant toe. ben benieuwd als ik dit mag lezen zal ik mijn toestel binnen 3 dagen moeten hebben
@Damian1998 Ik wil niet negatief zijn maar zo lees ik die mail niet 🥹 je ontvangt dan een mail met het overzicht van je aanvraag..
Is via KPN, maar op de KPN website staat wel levertijd van 4+ weken dus zal wel scam zijn
Ik zie het nu inderdaad…. 😂
De update van de levertijd is er ik ben er 2 weken op vooruit gegaan van 4-6 weken naar 3-4 weken PM 256 natural
wachttijden voor de pro Max
Ze hebben ook ineens de pre-order dagen weer aangepast! Is nu tot en met 22 en vanaf 22
@Fluiter Wat fijn!!! Ik elke week helaas 2 weken erbij 🥹
Hmm, bij mij nog steeds 4-6 weken.😱
Nou we blijven nog ff hier op het forum.Gezellie
@Soofpieterse21 ja ik zag het vanaf 22 sept! Echter scheelt dat bij mij telefoon niks met als je later besteld hebt 😂 beide nu 4-6 weken…. Dat word November 😫😫
@Ilsjaa bizar 😞 hopelijk heb je hem alsnog sneller binnen! 🍀 snap ook niet waarom die info telkens moet veranderen.
voor mij is er niet veel veranderd gelukkig, nog steeds 1 tot 2 weken levertijd.
Grote vraag is... Geldt het vanaf besteldatum of vanaf vandaag... Als het ineens vanaf vandaag is dan zijn we er allemaal op achteruit gegaan...
@Cecilia kun jij dit verduidelijken voor ons?
Dit is wat Cecilia op andere post antwoord:
Ik snap dat het voelt alsof je keer op keer teleurgesteld wordt. Je kijkt er toch gewoon naar uit om je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. Laat ik maar direct met de deur in huis vallen dat ik je geen concreet antwoord kan geven op wat nu de leverdatum exact zal zijn. Ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium en volgens onze levertijden pagina zou de levering binnen 3 tot 4 weken moeten plaatsvinden. Verder zal je elke 2 weken vanuit ons een SMS ontvangen met een update over de levering. Veranderd er in de tussentijd iets in de status van de levering? Ook dan krijg je een SMS om je te informeren.
Het wordt gewoon wachten, wachten en nog eens wachten... En hier lekker met elkaar klagen dat het allemaal zo lang duurt.😂
Ik ook hoor.🤔
Maar ze zegt dan niet of het vanaf bestel datum is maar dat is natuurlijk wel het meest logisch
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.