Dat klopt inderdaad. Ik werk in de IT en we hebben hier ook zakelijke iPhones liggen. De 15 Pro 128GB die ik op 15 september heb besteld, is er nog steeds niet, terwijl mijn collega vorige week al bericht heeft gekregen dat de bestelling geleverd gaat worden van de iPhone 15 Pro 128GB. Er gaat van alles mis bij Vodafone. Of ze geven zakelijk voorrang. Ik heb zelf nog een prima telefoon die ik aan een familielid wil geven, dus ik kan nog wel even wachten. Maar waar ik me groen en geel aan erger, is hoe de zaken verlopen bij Vodafone. Vrijwel alles is onduidelijk. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice, en ook daar was het belachelijk slecht. Ik moest me eerst 5 minuten lang legitimeren met namen, datums, ordernummer, bankrekeningen, adressen, sms-codes, enzovoort... ik vroeg de mevrouw aan de lijn of ze van de recherche was maar dat was ze niet en de telefoonlijn met vertraging (de medewerkster hoort mij 5 seconden later). Ik vind dit waardeloos en bedroevend, tot ergernis toe. Ik zal nooit meer in mijn leven een nieuw toestel bestellen via Vodafone, of het nu op voorraad is of een pre-order betreft.
Dank!