Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
Het begint een grote komedie te worden. Nu worden alle preorders en bestellingen erna op een grote hoop gegooid. Het maakt nogal uit of je mensen die op 15 september hebben besteld 2 a 3 weken levertijd geeft of mensen die in de weken erna hebben besteld. Blijkbaar is preorder voor Vodafone van geen betekenis. Aub Vodaone schep eens duidelijkheid zo moeilijk is dat toch niet?
Mooi overzichtje aanleveren van
Status tm 15 september hoeveel weken vanaf toen of nu
Status tussen 16 september 3 oktober hoeveel weken vanaf toen of nu
Status vanaf heden
Zo heeft iedereen duidelijkheid. Kleine moeite groot gemak
Vreemd dat er nu ineens minimaal nog 3 weken gewacht moet worden op een pro max 256GB black, als je op- of net na 15 september besteld hebt. De levertijd was eerst 2-3 weken als je op 15 september bestelde. Dan is het verschil erg groot in verwachte levertijd en werkelijke levertijd: in plaats van maximaal 3 weken vanaf 15 september, gaat het nu zomaar naar maximaal 6 weken na 15 september?! Iedereen snapt toch dat dat dit wel een heel merkwaardige oprekking van levertijden is. De vraag die @Ruud001 vanochtend stelde en beantwoord werd, moet volgens mij gewoon nog eens goed tegen het licht worden gehouden en op een behoorlijke manier worden uitgelegd. Want de uitleg die ons nu wordt gegeven lijkt mij nauwelijks geloofwaardig. Sorry, maar ondanks jouw inzet @Cecilia is hier geen nieuws te zien, behalve een nieuw staatje levertijden dat weer net als het vorige staatje teveel vragen oplevert.
Op 15 September de iPhone 15 Pro Max 256 GB in het blauw besteld en zojuist bericht gehad dat ze hem morgen komen uitleveren!
Kwam toch wel als een verrassing aangezien de levertijden vanochtend waren bijgewerkt....
Hopelijk krijgen jullie ook snel bericht!
Net met status order gesproken. Het signaal wordt doorgezet dat opheldering verschaft moet worden. Hopelijk levert dat voor jullie wat op. Mij is namelijk verteld dat mijn toestel (pro Max 15 blauw 256Gb) vandaag of morgen verzonden gaat worden. Wellicht is er voor meer van jullie goed nieuws in de vorm van levering of opheldering.
Zelfde toestel zelfde bericht aan de telefoon!
Dat doet Vodafone de hele tijd, of het klopt of een handige “vergissing” om bestellingen binnen te halen. Laten we hopen dat er toestellen komen voor iedereen 👌
@Damian1998 dat is het pro model. Pro max is helaas wel 4-6 weken wachttijd 😞
ochja ik zie het nu ook inderdaad! wat een clownerie eigenlijk
Mag ik vragen wanneer je besteld hebt? Ik heb dezelfde besteld, ook op 15 september. Kreeg m'n orderbevestiging binnen om 14:43. Hoop dus dat ik ook aan de beurt ben! Kreeg je bericht via mail of SMS?
zou je kunnen laten zien hoe dat bericht eruit ziet:)?
@HansHansselijkt mij logisch in het staatje passen als je redeneert vanaf moment bestellen tot aan nu. Veel plezier met je telefoon 🙂
oke ik had net een hele aardig vrouw aan de telefoon. het klopt dat ze nu de blauwe en zwarte op voorraad hebben. maar ze zegt zelf ook. elke dinsdag en donderdag krijgen we nieuwe vracht binnen. als ze morgen nog steeds op leverbaar staan kan je gewoon bellen en eventueel je bestelling om zetten naar de blauwe/zwarte variant van 512GB
Ik heb nog geen mail of SMS ontvangen over m'n verzending, maar zie wel dat mijn orderstatus bij "Service" is gewijzigd naar "Verstuurd". Zie bijlage. Midnight Blue 256 GB besteld op 15-09 rond 14:30.
Ik krijg nu ineens bericht dat hij morgen bezorg word. 🤞 zou mooi zijn. Ik had ‘m de 15de besteld. Er is hoop voor de rest
Welke telefoon?
Ik heb net ook via de mail bevestiging gehad dat m'n iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium morgen wordt bezorgd 😄 Besteld op 15 september rond 14:30.
@Marcello__1984 gefeliciteerd! Welke iPhone heb je besteld??
@Ilsjaa @HansHansse @Fluiter Thx. Ik heb de pro Max blue 256 besteld
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.