Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
toppuntje van kritiek: communicatie kan beter
Bedankt voor het bellen @Ruud001
Grote kans dat ze aan de telefoon gewoon liegen zodat je stopt met bellen...
Klopt, maar dan had je gisteren een SMS gehad met JAMMER en vandaag een bericht met VERSTUURD 😁. Blijft lastig in de eerste weken na de release van een nieuwe iPhone. Iedereen wil hem NU hebben en niet morgen. Over een paar weken hoor je niemand hier meer over...
@RuudB via de chat krijg ik weer compleet andere informatie voorgeschoteld, wordt me nu verteld dat de SMS die wij hebben gekregen niet voor de PRO modellen is bedoeld maar voor de normale iphone 15 modellen...
communicatie blijft een dingetje bij vodafone...
Als de frontoffice niet goed geïnformeerd is, dan communiceert het dus zowel intern als extern slecht/niet. Puinhoop.
Kan de echte waarheid naar buiten?
@Assendeel Ja bizar dat er dan gekozen word om tegen iedereen maar iets anders te vertellen ipv eerlijk aangeven wat de situatie is.
en als je het navraagt krijgt je zo’n standaard antwoord als dit …bwat heeft het voor een zin om contact op te
nemen
Wazig allemaal. Heb dit al eerder gemeld, maar ergens gaat er iets niet goed binnen Vodafone...😤
Zijn er misschien nog moderatoren die hierop iets kunnen melden misschien?
het is weer verdacht stil, hm..
nou ik heb gebeld! en heb eindelijk een helder antwoord gekregen van een medewerker. er waren onvoldoende toestellen binnen gekomen, vandaag zouden er nieuwe toestellen binnen komen van de pro max en 1 daarvan zal toegewezen worden aan mij. duimen dan maar dat dit waar is en geen klink klare onzin, maar ik heb er wel vertrouwen in!
kleine correctie: zojuist een sms gekregen met dit weer
@Damian1998 Dat zou fijn zijn voor je! Maar wel gek want ik heb eerder besteld…. Ik wacht het af.
@Ilsjaa @Damian1998 ik ben erg benieuwd. Ik had hem om 14:33 besteld, dus duimen dat er dan genoeg zijn 🍀🍀
@Damian1998 Huh!!! Dit is echt niet te doen. Je word van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik volg het topic al vanaf het begin, omdat ik net zoals jullie in het zelfde schuitje zit. Als ik alles zo lees dan word ik er niet vrolijk van. Je zou denken dat een telecommunicatiebedrijf communicatie hoog in het vaandel zou hebben staan, maar dat is nou precies waar het aan schort.
Ik zou liever een bericht krijgen dat het over 4 weken pas wordt, dan een sms krijgen dat ik uiterlijk de 27e wat hoor, en dan vervolgens niets meer horen en allerlei verschillende verhalen.
@Ilsjaa precies dit! ze vertellen allemaal wat anders. medewerker aan de telefoon zei ook dat ik sowieso voor maandag een track & trace moet ontvangen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.