Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
Typisch. Zoals verwacht geen nieuwe informatie mogen ontvangen n.a.v. het laatste sms’je..
@spijkermenno Ja dat vind ik ook wel bizar.
@Ruud001 nee ik heb nog niks gehoord! Geen nieuws goed nieuws, laten we het hopen😁
Zou opzich wel handig zijn om te weten waar in de wachtrij je dan staat, mijn bestelling was geweigerd en is later opnieuw telefonisch geplaatst. Hierbij is gezegd dat ik mijn oude wachtrij plek terug zou krijgen maar om eerlijk te zijn denk ik dat dit gewoon een klantenservice praatje is om je 'tevreden' te krijgen..
Goedemorgen. Ik denk dat we allemaal weer een weekje moeten wachten helaas. 🤪
Nou ik ben m’n hoop echt verloren nu…. Klaar mee ook. 😤
Vind het echt niet kunnen dat ze niks laten weten
@Ilsjaa ik ben het helemaal met je eens. Ik dacht over te stappen, omdat Vodafone goed was aangeschreven, maar vind de communicatie echt bijzonder slecht en enorm tegenvallen!
@Soofpieterse21 Ja ik begrijp je volkomen. Buiten dit om ben ik wel tevreden. Maar die communicatie… zelfs aan hun SMS houden ze zich niet 😩 hoe moeilijk kan het zijn wel even iets te communiceren hè?
Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik heb mijn order bij Vodafone geannuleerd en ik heb dinsdagavond bij een andere website een Vodafone verlenging afgesloten. De iPhone 15 pro black 256 GB wordt vandaag al geleverd!
Huh? Via welke website heb je dat gedaan? Zal je dat in privé willen sturen?
Dat zal wel via mobiel.nl gegaan zijn
Wat vreemd dat het via zo'n weg sneller gaan dan de reguliere verlenging...
@Ilsjaa nou precies dat! En als ze nog geen informatie hebben, laat het dan gewoon weten en geef geen datum die ze helemaal niet na kunnen komen 🙃
Ik zie nu zelfs dat bij mobiel.Nl m’n abonnement maandelijkse €1 goedkoper zou zijn…. Maar goed, de pro Max zijn daar ook niet op voorraad, normale pro wel zie ik inderdaad.
Laten we vandaag allemaal duimen dat we de sms mogen ontvangen
@Damian1998 Ik ben gestopt met duimen, zijn blauw inmiddels 😜
haha oei, dat is niet best @Ilsjaa 🤣
@Cecilia Kun jij ons vertellen waarom er wordt gezegd dat we gisteren een SMS krijgen met info maar dat niemand die heeft ontvangen? En hoe we dit nu gaan oplossen?
Toch maar even de klantenservice gebeld. Er zou vertraging zijn in de levering van toestellen. Vandaag zou er wat binnen zijn gekomen. Die worden nu verwerkt. DUS: Er is nog hoop. Hou je mail en SMS in de gaten...
Dan hadden ze dat nogsteeds wel kunnen communiceren, zijn die mensen daar dom ofzo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.