Hoi
M van Duivenboden Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is natuurlijk altijd erg vervelend wanneer je een toestel koopt en een week later komt er een nieuwe versie uit. Vaak staat dit ook al wel in de media en kan je dit als klant ook wel weten. Zelf heb ik een iPhone en weet gewoon dat er altijd rond september een nieuwe uit komt. Maar goed, ik begrijp dat jij het niet wist en het kan zijn dat de medewerker het op dat moment ook niet wist.
Vodafone medewerkers krijgen volgens mij nooit ver van te voren al te horen wat ze binnen krijgen. Pas als het in de media is geweest, en eigenlijk iedereen wel weet dat er een nieuw toestel aankomt, dan weten hun het ook. Maar wanneer die dan te koop is, dat is volgens mij niet bekent bij een medewerker van Vodafone.
Volgens mij is hier niets meer aan te doen. Je zegt zelf dat een week later de S10 uit kwam. Bij Vodafone heb je 14 dagen bedenk tijd en dan had je hem terug kunnen brengen, mits deze voldoet aan alle terugneem voorwaarden natuurlijk. Uiteraard had je graag deze nieuwe gehad willen hebben en is iedereen een goede vaste klant maar persoonlijk denk ik dat Vodafone hier niet zoveel meer aan kan, of zal doen.
Je kan via een omweg nog een Vodafone Next aangaan of misschien een los toestel kopen?
Misschien dat een moderator je hier nog mee kan helpen. Werk niet bij Vodafone en probeer de pijn een beetje te verzachten, ook al is het misschien niet wat je wilt horen maar wie weet heeft Vodafone toch nog een oplossing voor je
😉 Succes in ieder geval!