lillian11

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde weergavefout in verbruik details vodafone app

Als ik mijn verbruik nakijk in de app geeft hij aan dat ik gesprekken/sms/allemaal buiten mn bundel verbruik,terwijl ik een 5gb heb en onbeperkt bellen en onbeperkt data 3 maanden.
Binnen mijn bundel verbruik ik dus niks.heel vreemd!!

Ik heb dit nagevraagd bij vodafone hoe dit kan en.hun geven aan dat het een weergavefout in de app is.
Zijn er nog meerdere mensen.die dit hebben??
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hi lillian11

Dit klopt inderdaad. Je ziet als je gespecificeerd gaat kijken dat sommige dingen buiten de bundel worden gezet terwijl er geen buiten de bundel kosten zijn. Ik zal dit dan ook intern doorzetten.
lillian11
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog niet intern opgelost?!mijn verbruik wordt nog steeds buiten de bundel genoteerd.
Anonymous
Niet van toepassing
Er komt meer bij kijken. Dit heeft te maken met de systemen waar wij mee werken. Of dit binnen een korte termijn wordt opgelost durf ik niet te zeggen. Ik heb in ieder geval het issue intern aangekaart.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi lillian11!

Ik raad je aan om even contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter. Wij kunnen dan het één en ander gericht voor je nakijken!
lillian11
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb al contact gehad via de chat met een medewerker van jullie en volgens hun is het is een weergavefout in de app.en ik hoef niks te betalen buiten de bundel.
het gaat er mij vooral om dat ik straks geen rekening ga krijgen van dingen die buiten mn bundel gebruikt zijn, wat ook niet kan ik heb 3 maanden onbeperkte data en 5 gb bundel en onbeperkt bellen dus zou heel raar zijn als er extra kosten berekend gaan worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
lillian11

Mochten er onjuistheden op je factuur verschijnen, neem dan even opnieuw contact met ons op via Facebook of Twitter.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic