Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb mijn contract verlengd en ging wat mis met het type toestel zag in de bevestiging. Ik belde direct terug en het is aangepast op papier. Ik heb vandaag 3 keer gebeld met de klantenservice om zeker te zijn want hebt mijn toestel nodig. Ik kreeg alle keren te horen dat het juiste toestel is opgestuurd. Mijn vermoeden is uitgekomen want kreeg het verkeerde toestel. Nou zit ik met een huidige toestel die niet goed werkt en een verkeerde toestel. Ik ga het naar een winkel brengen en zou graag jullie medewerking willen om het om te ruilen in de winkel want ik diend bereikbaar te zijn.
Heb inmiddels antwoord gegeven op je andere topic, dit is namelijk een dubbele topic. https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/foute-bestelling-298237#post310173
Heb inmiddels antwoord gegeven op je andere topic, dit is namelijk een dubbele topic. https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/foute-bestelling-298237#post310173