davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde telefoonrekening

Beste heer, mevrouw,

Na verlenning abonnement krijg ik al 2 maanden een verkeerde telefoonrekening incl. bijbehorende afschrijving van mijn bankrekening.
Ik heb hiervoor geprobeerd te bellen naar uw klantenservice en te chatten, zonder resultaat want er is niemand bereikbaar, ook niet na een half uur in de wacht staan. Geen probleem, want drukte kan gebeuren natuurlijk.
Echter is dit jullie probleem, en niet het mijne. Daarom heb de betaling laten storneren.
Contact mij even, dan lossen we het samen op. Bedankt!
(klantnummer: 316888158)
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Beste Bojnekret,

Ik raad je aan om zelf contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen met jou de rekening doornemen en uitleggen wie wat of hoe. Tevens als er een fout is gemaakt kunnen zij dit herstellen.

Het forum is bedoelt voor tips and tricks voor en door forumleden. Tevens kunnen de meeste forumleden niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens. Dat is ook tevens de reden dat wij vanuit hier niks kunnen betekenen voor jou hierin.

Doordat je het bedrag hebt laten storneren bestaat de kans dat je uiteindelijk geblokkeerd wordt. Graag wil ik je tevens verzoeken om je klantnummer te verwijderen ivm privacy gegevens!

Groetjes stevied86
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Beste stevied86,

Bedankt voor je reactie.
Ik wil best contact opnemen met jullie klantenservice, deze zijn alleen onbereikbaar. Hetzelfde geldt voor jullie chat. Ook kan ik jullie niet e-mailen met een vraag. Ik hoopte eigenijk dat u dit berichtje even door zou sturen naar een collega die mij kan helpen. Het lijkt mij een kleine moeite, waarvoor op voorhand dank!

Groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Bojnekret,

Ik kan het bericht helaas niet doorspelen voor je. Dit komt omdat op het forum geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en tevens kan ik ook niet in de systemen van Vodafone. De klantenservice is inderdaad zowel als gisteren ook vandaag gesloten. Het is immers een feestdag en iedereen heeft recht op vrije dagen.

Ik raad je aan om morgen contact op te nemen hiervoor. De klantenservice is geopend vanaf 8 uur. ikzelf kan ook helaas niet je bericht doorspelen hoe graag ik het ook zou willen.
Maar mijn collega's helpen je morgen graag verder. Zij kunnen tevens ook de rekeningen opsturen of door mailen.

Groetjes stevied86

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic