Er is voor de 2e maand weer het verkeerde tarief afgescheven van 15 euro ipv 10 euro terwijl ik het afgelopen maand nog duidelijk gevraagd heb !!
Na een uiterst vervelend gesprek met een medewerker bij klantenservice die op mijn vraag waarom dat niet duidelijk vermeld staat in myvodafone mij gewoon toegaf dat ze dat ook niet wist maar dat mijn U tarief verkeerd stond van 2 telefoons
Ze heeft dat nu handmatig gewijzigd zegt ze zodat het nu volgende maand wel goed is , maar dat heb ik al eerder gehoord afgelopen maand
Er blijken 2 tarieven te gelden voor hetzelfde blox alleen staat dat niet vermeld in mijnvodafone , nadat ik haar vroeg op haar leidinggevende aanwezig was vertelde ze mij dat die er morgen pas was ??
Persoonlijk geloof ik daar dus helemaal niets van maar om van die 2 telefoons 2x 5 euro terug te krijgen ga ik morgen maar voor de 3e keer bellen met die klantenservice !!
Mijn vraag is het voor vodafone normaal dat er 2 tarieven zijn voor hetzelfde blox en waarom wordt nu niet en verleden maand wel die 2x 5 euro teruggestort ?
Ik ben uiterst ontevreden vooral over de manier waarop die mevrouw van vodafone reageerde , toen ze begon over een U tarief en ik haar zei dat ik geen idee had waar ze het over had vertelde ze mij dat ik dan maar beter moest lezen .
Hartelijk dank Vodafone voor de manier waarop jullie me behandeld hebben !!