Jhon_Now

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde tarief afgeschreven 4G blox

Er is voor de 2e maand weer het verkeerde tarief afgescheven van 15 euro ipv 10 euro terwijl ik het afgelopen maand nog duidelijk gevraagd heb !!

Na een uiterst vervelend gesprek met een medewerker bij klantenservice die op mijn vraag waarom dat niet duidelijk vermeld staat in myvodafone mij gewoon toegaf dat ze dat ook niet wist maar dat mijn U tarief verkeerd stond van 2 telefoons

Ze heeft dat nu handmatig gewijzigd zegt ze zodat het nu volgende maand wel goed is , maar dat heb ik al eerder gehoord afgelopen maand

Er blijken 2 tarieven te gelden voor hetzelfde blox alleen staat dat niet vermeld in mijnvodafone , nadat ik haar vroeg op haar leidinggevende aanwezig was vertelde ze mij dat die er morgen pas was ??
Persoonlijk geloof ik daar dus helemaal niets van maar om van die 2 telefoons 2x 5 euro terug te krijgen ga ik morgen maar voor de 3e keer bellen met die klantenservice !!

Mijn vraag is het voor vodafone normaal dat er 2 tarieven zijn voor hetzelfde blox en waarom wordt nu niet en verleden maand wel die 2x 5 euro teruggestort ?

Ik ben uiterst ontevreden vooral over de manier waarop die mevrouw van vodafone reageerde , toen ze begon over een U tarief en ik haar zei dat ik geen idee had waar ze het over had vertelde ze mij dat ik dan maar beter moest lezen .

Hartelijk dank Vodafone voor de manier waarop jullie me behandeld hebben !!
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Normaliter zijn de prijzen hetzelfde. Echter zijn er wel pas veranderingen in de bloxen geweest alleen deze zijn als voordeel van de klant omdat ze goedkoper zijn geworden.
Mag ik vragen om welke blox het gaat zodat ik het kan controleren voor je. Het enige nadeel is dat ik vanuit hier er verder niks in kan betekenen voor je. Dit is omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen omdat vanuit hier ook andere forum gebruikers reageren. Wel vind ik het jammer om te lezen dat je een nare ervaring hebt gehad met de klantenservice, waarvoor mijn excuses.
Jhon_Now
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om een 4 G blox met 1 GB voor een maand pre-paid

Er staat op dit moment in mijnvodafone overgens dat er bij beide telefoons GEEN blox actief is terwijl ik er gisteren 2x 15euro voor betaald heb

Heb net weer teruggebeld met jullie klantenservice op en nette manier en toen ik vroeg waarom dat er stond dat er geen blox actief is terwijl ik er welk voor betaald heb werdt de verbinding verbroken (ook een manier van oplossen natuurlijk)

Ik wordt er een beetje wanhopig van klaarblijkelijk na 5 maanden een 4G met 1 GB blox te hebben gehad voor 10 euro is het tarief vehoogd met 50 % naar 15 euro !!


Anonymous
Niet van toepassing
De 1GB blox kost nog steeds 10 euro. Deze is niet verhoogd.
Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/
Zet je de 4G blox aan dan kost dit €2,50
In dit geval raad ik aan om het of via de chat aan te kaarten of eventueel een bericht op Facebook met de link van dit topic erbij zodat je niet het hele verhaal opnieuw hoeft te doen. Tevens zou je ook via my Vodafone een klacht kunnen indienen over de manier hoe je behandeld bent. Dit is namelijk niet waarna Vodafone streeft. Ik hoop voor je dat mijn collega's bij social media of de chat het kunnen oplossen voor je. Nogmaals mijn excuses.

Jhon_Now
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is juist die link !!

In myvodafone staat namelijk dat er 15 euro voor dat blox wordt gerekend en dat wordt er ook afgeschreven !!
Wordt tijd dat die 2 verschillende tarieven voor hetzelfde blox eens gecorrigeerd wordt !

Mijn probleem is dat ik door vodafone vandaag 3 keer slecht te woord wordt gestaan en dat de laatste keer zelfs de telefoon erop werd gegooid zonder antwoord terwijl ik gewoon correct bleef ,maar klaarblijkelijk is het makkelijker de verbinding te verbreken voor de klantenservice ipv een probleem op te lossen !

ik heb geen twitter of facebook en ik vindt dat de bal gewoon bij vodafone ligt , kaarten jullie dit maar aan bij de klantenservice en laat ze dit maar lezen en de historie van mij nazien van de laatste maanden .

Ik ben er klaar mee dat ik als klant rot wordt behandeld en dan ook nog dagen ermee bezig moet zijn omdat vodafone het gewoon ontzettend onduidelijk en ook nog eens fout in myvodafone hebben staan !
Vodafone veroorzaakt dit dus ze lost het ook maar gewoon op dat is namelijk klantenservice en niet de telefoon erop gooien of zeggen tegen een klant dat ie beter moet lezen !!

Trouwens jij hebt helemaal gelijk het is excact die link (10 euro) en het bedrag wat erin mijvodafone staat en automatisch wordt afgeschreven (15 euro) wat mijn probleem is !

Anonymous
Niet van toepassing
Dit moet onderzocht worden waarom er in my Vodafone andere prijzen staan. Echter zoals ik al aangaf kan ik vanuit hier er niks in betekenen. Dit komt ook tevens omdat ik dit in mijn eigen tijd erbij doe. Hier heb jij natuurlijk niks aan, maar dit zal via een ander kanaal opgepakt moeten worden. Nogmaals ik ben het met je eens dat de lijn niet zomaar opgehangen dient te worden. Dit is niet de bedoeling.
Jhon_Now
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige maand en gisteren aangegeven dat dit verkeerd staat en er is niets mee gedaan sterker er wordt maandelijks dus 5 euro teveel afgeschreven bij jullie klanten (50 % meer dan normaal)

Eerlijk gezegd heb ik een heel naar gevoel als ik het aangeef en support doet niets .
Heb het gevoel na gisteren dat ze denken verdient wel goed zo en die paar idioten die bellen wimpelen we wel af .
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat je kunt doen hierin is via my Vodafone een klacht indienen hierover.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Jhon_Now heb je het advies van Steven- nog opgevolgd? 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We sluiten dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic