xangeliqueeee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde simkaart besteld

Goedemorgen

Ik heb gisteren een simonly abonnement besteld.. en deze wordt morgen bezorgd, maar nu kwam ik er gisterenavond achter dat ik per ongeluk een te kleine simkaart heb besteld. Een nano past helaas niet in mijn Samsung Galaxy S5, maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat ik de kleinste moest hebben bij het bestellen. Foutje! :$

Hoe kan dit het beste opgelost worden?

Alvast bedankt!
Angelique
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @xangeliqueeee ,

Aha dat is inderdaad niet en handige fout.
Het kan al zo zijn dat de simkaart naar je is verstuurd en dus niet meer verwisseld kan worden.
Wat je zou kunnen doen is even contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/
Dan wordt er en oplossing voor je simkaart probleem gezocht.

Via het forum is het helaas niet mogelijk om en oplossing hiervoor te zoeken. Maar kan je wel deze tip meegeven ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic