Hoi
QXPT Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Eigenlijk niet, je gaat deze bundel voor 1 maand aan (t/m 31 augustus 2018) en daar heb je voor gekozen dus ik zou dan je bundel op stop zetten en dan stopt deze aan het eind van de maand. Dan maak je daarna niet nog eens extra kosten.
Zie deze info:
- BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
- Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de BloX Extra Data EU
- Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Het blijft erg vervelend en je zou eventueel contact op kunnen nemen met de chat button in je My Vodafone app (dan zou ik wel via Wifi doen anders ben je zo door je 1GB bundel heen). Maar ga er vanuit dat er gekozen is voor 10GB en dat je daar dan niet meer op terug kan komen (wel op tijd stoppen anders betaal je volgende maand weer voor 10GB extra). Proberen kan je altijd maar uit mijn vroegere ervaring maak je niet veel kans.
Succes in ieder geval en fijne vakantie toch!