MartijnKooij

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vergeten jullie Doorn (3941) niet?

Ik zal er geen lang verhaal omheen schrijven: Wanneer krijgen we nou eindelijk een beetje normaal mobiel internet in Doorn?

Dekking nu
Geplande 4G dekking 2015


Vriendelijke groeten,
Martijn Kooij
10 Reacties 10
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Welkom op het Vodafone Forum @MartijnKooij !
De dekking op het kaartje is de geplande dekking. Uiteraard hebben we geen glazen bol waarin we kunnen zien hoe de dekking dan precies zal zijn 😉
Je ziet dat het 4G-netwerk wel steeds dichterbij jouw postcode komt. Wie weet verrassen we je nog.
MartijnKooij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, ben al ruim 10 jaar klant hoor... Mijn irritatiegrens was alleen even bereikt vandaag, vandaar dat ik nu maar eens ging vragen hoe het zit.

Ik weet niet of je het andere kaartje ook bekeken hebt? Maar er is dus ook nog steeds geen 3G dekking! De planning voor de 4G dekking heb ik enkel ook meegestuurd om te laten zien dat jullie zelfs dan nog niet iets in dit gedeelte van Nederland doen...

Het andere bericht met hetzelfde verzoek is onbeantwoord en een jaar oud. Vandaar dat ik graag zou willen weten: Wanneer krijgen we in Doorn 3G of beter?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Martijn,

Zoals mijn collega Astrid al heeft aangegeven kunnen we dat niet aangeven, helaas. We kunnen wel zien of er ergens masten op de planning staan maar zelfs dan kunnen we nog geen exacte datum aangeven. Dat heb ik in ieder geval wel voor je nagekeken en zover ik kan zien staan er in Doorn in de nabije toekomst geen nieuwe 3G masten op de planning. Het is dus nog even afwachten totdat 4G in die regio beschikbaar wordt.
Merlyn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie weet verassen we je nog wel ,haha, sorry hoor, betaal rond de 50 euro per maand (al jaren) ,en heb
een dorp verder,(leersum) nog nooit normaal 3G gehad, kan gewoon niet mobiel internetten Schande!!!.
MartijnKooij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, wie weet verrassen we je nog wel is inderdaad best een slechte tekst... En dan hebben we het nog over de planning 2015 ook... Dat duurt allemaal te lang en is te onzeker, ik wil graag weten waarom er geen aandacht aan dit gebied besteed wordt?

Zo aan de dekkingskaartjes op internet te zien zijn jullie het niet alleen hoor, de concurrenten hebben hier ook beroerde dekking. Maar we leven in 2014, en betalen goed voor onze abonementen... Dus wanneer kunnen we mobiel internet verwachten?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het is niet zo dat onze netwerkspecialisten geen aandacht besteden aan een bepaald gebied. Ik ben helaas geen netwerkspecialist dus ik ben ook niet op de hoogte van redenen waarom er in een bepaald gebied geen nieuwe masten op de planning staan. Daar kan ik je dus niet mee helpen.

Wel kan ik je vertellen dat het niet alleen aan de provider ligt of ergens nieuwe masten worden geplaatst. Wij zijn namelijk afhankelijk van veel verschillende factoren. We moeten toestemmingen hebben om ergens een nieuwe mast te plaatsen. Ook moeten er vergunningen zijn. Dan kan het bouwproces nog een lange tijd in beslag nemen. Dit is dus niet zo eenvoudig zoals je zou denken. Kijk ook hier eens voor alle informatie over ons netwerk.
Wijnand

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Martijn. Ik woon in Vleuten (3451AG 82) en heb hier hetzelfde probleem. Ben in januari overgestapt naar Vodafone. Volgens de site moet ik thuis alle dekkingen hebben maar heb thuis binnen en buiten slechts 2G dekking en valt de verbinding vaak weg. Service valt van Vodafone niet te verwachten. Er jammer en iets wat je niet verwacht van Vodafone gezien de reclame campagne op TV. Dus al zit je in een gebied met complete dekking is het nog dramatisch slecht bij Vodafone.
christiiene

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of ze zeggen dat de verbinding bij jou wel goed is wat hun kunnen zien en dat ie wel verbinding maakt. Knap dat hun dat zien kunnen want mijn apparaat heeft helemaal geen verbinding! Of heel slecht bereik...
MartijnKooij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry, maar het is IMHO dus wel zo dat de netwerkspecialisten geen aandacht besteden aan dit gebied. In andere gebieden wordt het netwerk namelijk wel uitgebreid, en in dit gebied is het al minimaal 3 jaar hetzelfde...
Aangezien er geen forum is waar "de netwerkspecialisten" in reageren, waar moet ik dan terecht met deze terechte klacht? Wie kan mij wel vertellen waarom er geen nieuwe mast(en) gepland staan?

Ik ben op zich een tevreden vodafone beller, maar heb toch echt ook een internet abonnement.

Ik begrijp dat masten plaatsen ook een deel politiek, een deel milieu en een deel geld is. En de pagina's met jullie netwerkinformatie had ik al gelezen, anders had ik ook de dekkingsplaatjes niet kunnen posten.

Ik begrijp dus prima dat het niet eenvoudig is. Dat hoeft het ook niet te zijn... Er gebeurt alleen blijkbaar niks als er niemand wat zegt, dus zeg ik nu wat.

Dus. Hoe kan ik als gewone sterveling een verzoek indienen voor een mast in onze regio? Of op zijn minst de informatie opvragen waarom er geen mast staat?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vul eens het feedbackformulier in: www.vodafone.nl/feedback
Dan kan je dekkingsklacht uitgezocht worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic