johan48756

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verdwenen belminuten

Sinds ik mijn abb. heb verlengt gebeuren er vreemde dingen met mijn belminuten. De eerste maand werd mijn bundel op eens omlaag geschroeft met ik geloof 50 minuten (zoals weergegeven op site), vandaag is op onduidelijke wijze weer +/-40 minuten verdwenen, ik check deze zeer regelmatig en heb de laatste dagen alleen zeer korte gesprekjes gedaan, maar nu staat mijn teller opeens op nul op de site en bel ik buiten mijn bundel?!

Wat is hier aan de hand?

Johan.
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Johan,

Hoe bereken je hoeveel belminuten je nog over hebt? Houd je rekening met het feit dat minuten naar boven worden afgerond? Op het moment dat je 2 minuten en 4 seconde belt, worden er 3 minuten berekend.

Welkom op het Forum, ik hoor het graag van je!
deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geen antwoord maar bij mij gebeurt hetzelfde. Ik bel niet maar mijn belminuten verdwijnen als sneeuw voor de zon! Hellup
deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou ook graag willen weten waar mijn belminuten blijven! Ze verdwijnen dat zie ik op mijn overzicht in d'r app maar ik bel helemaal niet!!!! Hoe kan dat??? Graag antwoord!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@deurloos

Als je niet belt kunnen er ook geen belminuten verdwijnen. Er zijn wel abonnementen waarbij belminuten en sms'jes uit één bundel gaan. Je hebt dan niet een x aantal belminuten én sms'jes, maar een x aantal belminuten óf sms'jes. Als je dus sms'jes stuurt gaan deze ook van het tegoed af.

Voeg anders eens een screenshot van de app toe in dit bericht?
deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Mijn abo heeft onbeperkte sms-dienst. En hoe stuur ik het screenshot mee?
deurloos

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Er zijn trouwens weer minuten weg!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic