Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,621Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Onverklaarbaar veel data gebruikt op 12 dagen Alleen-lezen Onopgelost

Binnen 12 dagen heb ik al een sms gehad dat ik nog minder dan 25 procent van mijn data bundel over heb voor de rest van de maand .... ik heb 2 GB en ben daar nog nooit overheen gekomen laat staan alle...

4G in Heemskerk Alleen-lezen Onopgelost

Heb nog steeds geen 4G verbinding ,de belofte die gedaan was door jullie was eind april en ik moet het maar blijven doen met 3G met een duur abonnement schandalig het is dat ik hier in Heemskerk geen ...

Gertjan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HD Voice 3G Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand of Vodafone inmiddels hd voice ondersteund op het 3G netwerk?. Weet dat alleen momenteel Kpn dit ondersteund.

dekking postcode 3881 is mager, of geen service. Alleen-lezen Onopgelost

Data via dongel gaat niet hierzo op de Veluwe; noch via k3770 noch via k5008. Software installeert wel, maar hardware wordt niet herkend. En vervolgens duikelt Vodafone in een eindeloze loep met de vr...

am door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2515SL Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren heb ik de storing ervren maar daarna weer kunnen bellen, echter vandaag kan mijn iphone uw etwerk niet vinden. Ik heb uiteraard alle instellingen gereset e.d. maar het probleem blijft voortbe...

Kgrondsma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeg procedure tikkeltje onduidelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, misschien ligt het aan mij maar ik begrijp jullie opzeg procedure niet. Mijn abbo loopt af op 4 augustus 2014. Ik lees allerlei dingen over een maand opzeg termijn NA afloop van het contract (?...

Aanmelden bij myvodafone Alleen-lezen Onopgelost

Kan er voor zakelijk myvodafone alleen maar gefaxt worden of kan een scan naar een mail ook volstaan? Ik heb namelijk geen fax, maar wel een scanner. Zo ja, welk mail adres kan dit dan heen?

gedwongen abonnement afgesloten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb laatst iets heel moeilijks meegemaakt. Ik werd door een jongen gedwongen om een abonement af te sluiten bij de Vodafone. Eenmaal aangelopen bij de Vodafone winkel had ik een neppe adres ...

Utab20 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan verbruik/tegoed niet inzien en toestel niet herkend Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, onlangs heb ik mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel. Ook kreeg ik hier een nieuwe sim-kaart bij. Het toestel werkt verder prima. Wanneer ik inlog op My Vodafone dan zie ik rechts bove...

lennert door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet bundel 2gb. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kreeg gisteren een sms dat ik nog maar 20% van me internet bundel over had. En dat ik daarna buiten me bundel tarieven moet betalebm Nu ging ik mijn tegoed en verbuik bekijken en staat er da...

lynnnn0 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Jullie geven aan dat de storing is opgelost alleen waarom geeft mijn tegenstelling dan aan geen netwerk verbinding?

Cvdb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge rekening datagebruik Alleen-lezen Onopgelost

Allereerst, vreemd dat klachten niet via de telefoon kunnen worden afgewikkeld maar je je ongenoegen hier moet uiten. Onlangs ontving ik sms'je dat mijn datagebruik 100 euro buiten mijn bundel was geg...

Pvdbosse door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gratis bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb sinds februari dit jaar een vodafone red abbonement met 300 belminuten maar ik heb gemerkt dat ik niet onderling gratis kan bellen met andere vodafone gebruikers en op het forum las ik da...

rico1994 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buiten mijn bundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb donderdag mijn abonnement verlengd en heb Vodafone red genomen met 2 gb Internet en onbeperkt bellen. Nu kijk ik naar mijn Vodafone app en zit ik ineens 117 euro over mijn abonnement heen...

larissa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Heb de hele dag al geen netwerk @ 1531 LR

Mobiel internet werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gisteren heb ik Vodafone Blox van 1 GB op mijn prepaid Acer Liquid e1 gezet.Hij doet het alleen niet..Ik heb de aanwijzingen van internet gevolgd, en de voorgeschreven APN instellingen voor een...

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de storing van gisteren 23-4-2014 heb ik nog steeds geen netwerk verbinding. Alle tips al geprobeerd.

ibothof door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen