PeTeR13

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruiksoverzicht Vodafone app niet te vinden

Sinds ik een nieuwe simkaart en een nieuwe Smartphone heb, is het onmogelijk om via de Vodafone app mijn verbruiksoverzicht te bekijken, Als ik heb ingelogd en het controlegetal heb ingevuld krijg ik steevast bovenin een foutmelding: Er is iets stuk, we proberen het te fiksen, probeer het later nog eens, waarna ik er meteen vanaf word gegooid. De klantenservice, waar ik eerst bijna een half uur in de wacht heb gestaan, vindt het een vreemd verhaal en ging intern om raad vragen. Nu, een dag later is er nog niets veranderd, de storingsmelding blijft bestaan... Help!

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PeTeR13 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vreemd allemaal en begrijpelijk dat je hier online deze vraag stelt. Ik kan je hier mee niet helpen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Wil je niet wachten op iemand van Vodafone dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je hiermee ook helpen. Mocht je dit hebben gedaan, laat het hier even weten. Dan weet de moderator dat ze niet hoeven te onderzoeken. 

PeTeR13
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb toch het idee dat er twee verschillende systeem apps bestaan. De ene waar je uitsluitend al je gebruiksgegevens en je contract kan inzien incl de maandelijkse afschrijvingen. De andere app  voornamelijk voor het wijzigen van gegevens.  Ik blijf maar inloggen en even zoveel keer blijf ik die foutmelding krijgen waarna ik er binnen een minuut weer word afgegooid. Ik weet bijna zeker dat de fout bij Vodafone ligt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik heb ook niet geschreven dat deze fout niet bij Vodafone zou liggen. Zeg alleen dat je hiervoor het beste contact op kan nemen via de klantenservice of wachten tot iemand van Vodafone hier online je bericht heeft gelezen. Er is maar 1 app, geen 2 verschillende. Hoe het op de achtergrond via de app geregeld is, dat weet ik niet. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @PeTeR13
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat typisch dat je tegen dit probleem aanloopt sinds je een nieuwe simkaart en smartphone bij ons hebt. Weet je toevallig ook of je hierbij een nieuw klantnummer hebt gekregen? Een nieuw account zou namelijk verklaren waarom je met je oude gegevens steeds deze foutmelding krijgt en waarom ook niet een specificatie van het verbruik ingezien kan worden. 

In ieder geval neem ik graag een kijkje op de achtergrond of ik deze puzzel kan oplossen! Wil je mij in een privéberichtje zoveel mogelijk informatie toesturen; waaronder:
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic