EdKlasen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding Vodafone wordt verbroken

Als ik mijn iPhone X aanzet heb ik verbinding met Vodafone. Zodra ik de iPhone ontgrendel verlies ik de verbinding met Vodafone. Hoe kan dat?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @EdKlasen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Aanzetten en ontgrendelen is toch hetzelfde? Heb je al bij je mobiel netwerk instellingen even op uit gezet en weer aan, misschien dat je dan weer contact maakt. En probeer even je simkaart in een ander toestel om daarmee te kijken of het aan je simkaart ligt of aan je toestel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @EdKlasen,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dit heb ik nog nooit eerder gehoord. Helaas heb ik zelf geen iPhone. Maar ik ben dit dan ook gelijk gaan testen op mijn Android toestel.
Wat ik zie gebeuren is dat de simkaart van het 2G netwerk (telefoon opstarten) gebruik maakt. Zodra ik daarna mijn pincode invoer van de simkaart, dan zie ik de verbinding veranderen naar 4G. Ontgrendel ik daarna mijn toestel, dan blijft het 4G netwerk in beeld.

Heb je jouw simkaart al eens getest in een Android en een andere iPhone? Dan kun je achterhalen of het aan de simkaart ligt, aan het toestel of dat het zo hoort te gaan.
Test daarbij ook een andere simkaart in jouw toestel.

@Energieboy, jij hebt een iPhone (zover ik weet). Kun jij dit eens uitproberen? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic