Jaime

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Veel prolemen na update android 4.3 samsung galaxy s4

Ook hier problemen met de galaxy s4 na de update van android 4.3.
Telefoon valt spontaan uit, ook terwijl je ermee bezig bent met een mail of whatsapp. Echt heel frustrerend dit. Kan nu gewoon me telefoon niet vertrouwen. En dat allemaal door een stomme software update. Daarvoor nooit geen problemen met de telefoon gehad. Krijg ook meldingen dat er geen simkaart inzit terwijl die er gewoon in
zit.
En de accu word ook boller, dat was me nog niet opgevallen maar doordat ik me accu moest verwijderen omdat hij nu steeds spontaan uitgaat en alleen als de accu eruit is ik hem weer aan kan krijgen na een paar minuten.
Hoe gaan we deze problemen oplossen ? Kan niet zonder me telefoon.

Met vriendelijke groet,

Jaime
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jaime
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag toch maar even langs een vodafone winkel geweest, en het is idd de batterij volgens de meneer. Alleen hadden hun geen accu's op voorraad helaas :(. Dus morgen maar langs samsung cervice centre en hopelijk hebben die wel een accu op voorraad.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er zijn ook andere dit dit problemen nog steeds ondervinden helaas kunnen sommige dingen gebeuren :(.

Misschien dat je via het linkje kunt kijken op het vorige topic die eens geopend is door en ander even kijken naar tips, dan hebben we niet meerdere zelfde topics ;). En post anders je bericht daaronder. Hoor graag van je!

Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/update-S4-naar-4-3/td-p/111452
Jaime
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb het in het andere topic gezet.
Maar schiet daar niet veel mee op natuurlijk. Wil gewoon een oplossing en een goed werkende telefoon.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Jaime,

Kijk ook even op onderstaande link. Ik denk dat de bolle batterij en het uitvallen van het toestel ook weleens met elkaar te maken kunnen hebben.
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/td-p/100898
Jaime
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag toch maar even langs een vodafone winkel geweest, en het is idd de batterij volgens de meneer. Alleen hadden hun geen accu's op voorraad helaas :(. Dus morgen maar langs samsung cervice centre en hopelijk hebben die wel een accu op voorraad.
Jaime
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Binnen een dag een nieuwe accu bij kpn business centre 😄 en me telefoon doet het weer top
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Mooizo, je probleem is inderdaad nu goed opgelost.
Veel plezier verder met het toestel :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic