Gezien je reactie denk ik dat ik het niet goed uitgelegd heb, maar ik wilde het verhaal ook weer niet te lang maken.
Ik noem mijzelf maar een eenvoudige computerhobbyist, maar volg wel al veertig jaar dit wereldje, dus kan er aardig over meepraten.
Omdat je op de site van Vodafone rechtstreeks (nou ja) naar de community gaat en er ook door Vodafone medewerkers gereageerd wordt en vragen ook letterlijk gericht zijn aan Vodafone, lijkt het toch sterk gelieerd te zijn aan Vodafone. Dus welke vragen mag je nu wel of niet stellen…
Ik blijf toch wel bij mijn eerdere bewering dat het onnodig ingewikkeld en onduidelijk is.
En 16 karakters voor een wachtwoord is onnodig veel, zelfs bij grote jongens als Microsoft en Google hoeft dat ook niet. 2fa loopt daar wel doorheen, maar dat is weer een andere discussie..
En mij lijkt het toch wel normaal dat je op de app (die ik overigens al vele jaren op mijn mobiel heb) dezelfde aanmeldgegevens gebruikt als op andere devices….
Ik begon mijn vorige bericht met te zeggen dat het geen echte klacht is, maar (zeg ik nu) verbeterpunten/aandachtspunten, in de hoop dat het er iets mee gedaan wordt.
Je zou ook kunnen stellen: ‘Wees blij met deze positieve kritiek’ 😊
Tenslotte wil ik melden dat ik al vele jaren een tevreden klant van Vodafone ben.
Prettige feestdagen….