Kevin187

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaslopen S7 edge

Hallo,

Ik heb de S7edge al een tijdje in mijn bezit en merk dat de telefoon regelmatig vastloopt. Deze heb ik maar eens leeg getrokken van data en een factory reset gedaan via het opstart menu.

Dit gaat dan weer 2 weken goed en dan begint het weer... iemand verder ervaring hiermee?
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dan zou dit zomaar aan een bepaalde app kunnen liggen die je installeert. Weet dat verouderde apps op een nieuwere Android versie kunnen vastlopen. Heb je ook de nieuwste Android update op je toestel? In principe wordt een toestel als het gaat om vastlopers niet echt ter reparatie gestuurd (kan wel) maar veelal is dat lastig te testen omdat het echt door een gebruiker zelf moet worden ervaren.

Naast de apps die je kunt updaten naar de nieuwste versie en het toestel zelf, download je alleen van de Google Play Store en dus niet via een andere optie? Gebeurd het vastlopen bij een bepaalde actie of komt dit onverwachts? Start je toestel dan zelf opnieuw op of doe je dit zelf?
Kevin187
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Het gebeurd zelfs als ik geen apps erop geinstalleerd heb. Na een fabrieksherstel zonder sd kaart en de nieuwste update gebeurd het ook gewoon.

Het toestel blijft dan gewoon zwart tot ik een harde reset geef. Ik snap dat het met opsturen niet echt opgelost wordt echter, op deze manier zal het niet lang duren voor ik er genoeg van heb.

De service van vodafone ben ik altijd zeer te spreken over... dit is een samsung probleempje.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Kevin187 , ik kan me voorstellen dat het niet fijn is. Wanneer je het probleem na een clean install ook ervaart zal het toestel waarschijnlijk toch opgestuurd moeten worden. Zoals SamsungExpert aangeeft kan het wel lastig zijn om te reproduceren.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond & ,

Dan wordt het eigenlijk weliswaar opsturen. Of... Eventueel kijken of er een Samsung Service Center bij jou in de buurt is! Je kunt dit hier bekijken. Of via de Samsung website kun je dit hier bekijken.

Misschien dat bij een repairdesk dit voor je kan nakijken.
amarissimo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem met een S7.
Om de paar dagen wordt ie meerdere malen heet, loopt de batterij binnen een half uur leeg.
Er is geen afzonderlijke app aan te wijzen die dit veroorzaakt. Het is zo te zien Android system die 50% van de batterij consumeert.

Ook ik heb een factory reset gedaan, zo goed als alle samsung apps disabled, maar zonder resultaat.
steeds vaker zie ik op fora op het internet dezelfde ervaring opduiken. Dit lijkt een probleem te zijn van de s7.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik heb inmiddels al gereageerd op een andere post van je in een ander topic, klik hier om naar dat topic te gaan.

~Thanks!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Indien er binnen 48 uur niet meer gereageerd wordt, sluiten we dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic