Pokeflee

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vannacht fout tijdens onderhoud gebeurd!

Mijn 10GB internet dag bundel voor 2 stond automatisch om vannacht te verlengen en sindsdien is er nix meer over van mijn btg 6,15 euro en heb ik geen internet alsnog. Het begon toen de onderhoud begon.
Als dan had er maar 2 euro moeten worden afgeschreven en bovendien heb ik er niks aan omdat het niet werkt. Graag mijn btg terug
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @Pokeflee,

Neem voor deze vraag even contact op met onze klantenservice. Je kunt hen een berichtje sturen via Facebook of Twitter of ons even bellen via 1201. Via het forum kan ik helaas niet de benodigde gegevens zien om dit voor je op te lossen.

Groetjes, Sharon
joey.

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Pokeflee
de 10gb dagbundel wordt niet automatisch verlengd, deze moet je dagelijks opnieuw aansluiten via sms of MyVodafone
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Bedankt voor de aanvulling @joey.

@Pokeflee, we ontvangen graag een update van je!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Aangezien we geen update meer ontvangen hebben, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic