Hoi
DanielleH Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat je dit allemaal moet overkomen natuurlijk. Alleen de vraag of er elke keer zoveel ellende bij Vodafone moet zijn, begrijp ik niet want er is overal altijd wel wat. Begrijp dat de koerier wel voor de deur stond maar de directeur was er niet, dat is dan natuurlij niet de fout van Vodafone maar van je baas, die was er niet. En logisch dat ze hem alleen willen afgeven aan de persoon die daar voor bevoegd is. Maar daar zal je vast anders over denken
😉Dat het daarna zolang moet duren snap ik dan ook weer niet. Systeem fout kan gebeuren en gebeurd altijd op het moment dat je daar niet op zit te wachten. Maar nogmaals, ik ben het wel met je eens dat het wel erg lang duurt voor ze alles weer terug kunnen sturen. Of je het gaat halen met je vakantie, geen idee.
Mijn advies: Stuur een privé berichtje via
Facebook of
Twitter en vraag daar even wat er nu aan de hand is en hoe lang het nog moet duren. Of neem contact op met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of ga naar https://www.vodafone.nl/zakelijk/ en in het midden kan je klikken om terug gebeld te worden of een chat aan te gaan of een afspraak te maken. Let wel op, je baas (directeur) moet wel bij het gesprek aanwezig zijn, hij is namelijk nu de contractant en niet iemand anders!!
Via deze wegen moet er toch wel iets uit komen en kan iemand je vast verder helpen. Hier op de community is het alleen klanten die klanten helpen en bij deze is het dus moeilijk om je verder te helpen, al zou ik het graag willen doen, maar ik ben ook maar een klant en kan je alleen adviseren.
Succes en al met al wil ik je toch wel een hele fijne vakantie wensen en hoop natuurlijk met nummer en nieuw toestel. Laat nog even weten of je verder bent gekomen met mijn advies.