Maikel2707

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van Vodafone vaak 55 (Samsung Note) naar Blackberry

Hallo,
 
Mijn titel voorspelt eigenlijk al mijn vraag; is het mogelijk om van een Samsung Note naar een Blackberry te gaan, en blijven de abbonements kosten dan hetzelfde?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Steef86 schreef:
Voor Blackberry heb je een speciale internetbundel nodig, dus die moet je bij je bestaande abonnement voegen.
De kosten zullen dus omhoog gaan. Hoe duur die bundel precies is durf ik je niet te zeggen, meen iets van 12,50.

Niet persé, het is bij Vodafone (zo ver ik weet) afhankelijk van het abonnement wat je krijgt. Toen ik nog een oude Bel+SMS+Web abonnement had kreeg ik een Blackberry Bundel van €12,50 en toen ik verlengde met de Bel+SMS+Web Smart kreeg ik een Blackberry Bundel van €9.50.
 
Dus ligt er maar net aan wat je krijgt, vraag het na bij de verkoper 😉
 
Grzz
 
Blizz

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Voor Blackberry heb je een speciale internetbundel nodig, dus die moet je bij je bestaande abonnement voegen.
De kosten zullen dus omhoog gaan. Hoe duur die bundel precies is durf ik je niet te zeggen, meen iets van 12,50.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Steef86 schreef:
Voor Blackberry heb je een speciale internetbundel nodig, dus die moet je bij je bestaande abonnement voegen.
De kosten zullen dus omhoog gaan. Hoe duur die bundel precies is durf ik je niet te zeggen, meen iets van 12,50.

Niet persé, het is bij Vodafone (zo ver ik weet) afhankelijk van het abonnement wat je krijgt. Toen ik nog een oude Bel+SMS+Web abonnement had kreeg ik een Blackberry Bundel van €12,50 en toen ik verlengde met de Bel+SMS+Web Smart kreeg ik een Blackberry Bundel van €9.50.
 
Dus ligt er maar net aan wat je krijgt, vraag het na bij de verkoper 😉
 
Grzz
 
Blizz
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ok de prijs van de bundel varieert dan misschien, maar het is wel zo dat je een extra bundel op het abonnement moet nemen als je van Samsung naar Blackberry ongeacht je huidige abonnement.
Die bundel komt erbij, daar betaal je extra voor, dus ja de abonnementskosten gaan omhoog, met hoeveel precies, tja dat ligt dus aan je abonnement dat je nu hebt, promoties die misschien lopen etc. 
Dus vraag het even bij klantenservice of in de winkel, die zullen je de exacte prijs kunnen zeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic