feuniks

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Van Super Red naar onbeperkt

LS,

 

Ik heb vanuit Vodafone de vraag gekregen of ik wil upgraden naar een Onbeperkt abonnement. Ik heb echter twee simkaarten, een gewone en een datasimkaart. Die laatste valt dan weg. Wat zijn de alternatieven hiervoor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
feuniks
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat is ook een antwoord. De vertaling is dus dat we nu gewoon niets doen en als Vodafone besluit om helemaal te stoppen met Multisim eens rondkijken naar andere opties.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @feuniks

Welkom op de Community van Vodafone. 
Het klopt inderdaad dat de Data Multi Sim dan niet meer geldig is. Je kunt eventueel gebruik maken van een Duo Sim.

 

Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.


Duo Sim aanvragen

Je Duo Sim vraag je aan in een van onze fysieke Vodafone-winkels of via onze klantenservice, of via hier. Wij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres.

De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn eenmalig € 30,00 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen. Duo Sim is helaas niet geschikt voor Prepaid.

 

feuniks
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Maar een duo simkaart zorgt ervoor dat ik of met de ene of met de andere simkaart bereikbaar ben. Ik heb nu een sim in mijn telefoon zitten en de ander in mijn MiFi en die zijn beide tegelijk actief. Zo kan ik en bellen en via mijn laptop wat doen. Mijn telefoon als hotspot instellen is ook geen optie, want die heeft de neiging om uit te gaan als je een tijdje geen data gebruikt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is er geen andere optie @feuniks

feuniks
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat is ook een antwoord. De vertaling is dus dat we nu gewoon niets doen en als Vodafone besluit om helemaal te stoppen met Multisim eens rondkijken naar andere opties.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik bedenk me nu niet het volgende @feuniks
Misschien is dan het Red Together abonnement iets voor je. 
Met het Red Together abonnement heb je een hoofd abonnement waaraan je andere Red Together Extra abonnementen aan kunt koppelen.
Met het Red Together abonnement heb je 50GB aan data. Door Ziggo wordt dit verdubbeld naar 100GB (indien je aan de voorwaarden voldoet).
Koppel je er nog eens een Red Together Extra abonnement aan, dan heb je 200 GB per maand.

Meer hierover lees je hier.
Hierdoor heb je dus 2 nummers die beide tegelijk gebruikt kunnen worden. 

Olofg

Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dit is geen oplossing voor de klant maar voor VF weer een abo verkocht.

Dit is de klant niet helpen maar op kosten jagen en uit eindelijk weg jagen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We kunnen je abonnement tussentijds wijzigen. Hierdoor blijft de einddatum hetzelfde @Olofg
Hierdoor verkoop je niet een abonnement maar zet je het juist om.
Daarnaast kun je voor het Red Together Extra abonnement een maand abonnement nemen. Hierdoor zit je niet 1 of 2 jaar vast aan een abonnement. 

Olofg

Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Nu even eerlijk, dit is toch geen oplossing!!

rRd super klanten gebruikte een multisim kosteloos om bv data op de iPad te gebruiken.

Nu Moeten we overstappen wat maandelijks al meer kost en de zo genaamde oplossing is een extra abo a 17,50 p.m. erbij wat voorheen de gratis multisim was bij red super. Nette oplossing voor VF niet voor de klant!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het Red Super abonnement is een abonnement wat we al een aantal jaar niet meer aanbieden. Daarvoor zijn andere abonnementen in de plaats gekomen. 
Helaas kan ik er op dit moment niks anders van maken @Olofg.
Ik probeer alleen aan te geven wat mogelijk is. Ik heb nooit gezegd dat het een oplossing is. 
Dit zijn de 2 opties (Duo Sim of het abonnement aanpassen) die op dit moment toegepast kunnen worden. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic