Bij mij exact hetzelfde probleem, toevallig zelfde perron.
De dekking bij Amsterdam CS en het centrum van Amsterdam wordt alleen maar slechter lijkt het.
Zelfs zo slecht, dat mijn collega die ik overtuigd had van KPN over te stappen naar ons zakelijke groeps abonnement bij Vodafone weer terug naar KPN is - en ik moet toegeven, het is echt heel beroerd.
De laatste weken is het 3G netwerk op en rond Amsterdam CS zelfs compleet onbruikbaar voor mij.
Dit is absoluut geen incident rond een uitzonderlijke spits, maar een structureel probleem dat alleen maar erger wordt volgens mij.
Als Vodafone meer abonnee's toestaat op het netwerk, waardoor het voor alle abonnee's onbruikbaar wordt, zou je denken dat er ook voldoende omzet tegenover staat om het netwerk in orde te maken.
@Vodafone: Wordt hier aan gewerkt, of is er een alternatief?
Is het recente 4G netwerk misschien debet aan dit probleem? Werkt 4G wel op en rond Amsterdam CS?
Dat zou een reden zijn om een nieuw toestel en abonnement af te sluiten.
Anders ben ik bang dat ik noodgedwongen ook op een ander provider moet overstappen, helaas werk ik vlakbij het station en hebben we hier de hele dag last van als we niet in het bereik van onze eigen wifi zitten.
Heeft iemand ervaring met 4G op Amsterdam CS?