AmGro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VF F&F korting

Een tijd geleden (17-4) heb ik een abo via VF f&f besteld. Ik kreeg keurig meteen een bevestiging, Een paar dagen later kreeg ik nogmaals een bevestiging met een verkeerd abonnementstarief. Dit was het tarief zonder de actie die op 18-4 verliep. Actietarief was 21,50 euro en huidig tarief is 27 euro. Daarnaast stond in de laatste bevestigingsemail dat de korting gedurdende de contactperiode is. En ook dit klopt niet. Immers als je bij F&F besteld, dan geldt het tarief zolang het abonnement loopt. Dus ook na contractperiode. Nou heb ik begrepen dat er bij VF een storing was waardoor er verkeerde tarieven in de contracten verschijnen. Wie kan dit bevestigen en hoe zit het met aanpassing van het tarief en dat het actietarief ook na einddatum contract doorloopt? Voorts staat er bij de status van mijn bestelling dat nummerbehoud is afgewezen terwijl ik al een sms heb ontvangen van VF dat deze is goedgekeurd. Ook op het contract staat een verkeerde porteringsdatum. Waar moet ik nu vanuit gaan?! Kortom een zeer slechte eerste indruk van VF!!
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi@AmGro

Ik raad je aan hiervoor even te bellen met onze afdeling Friends & Family. Je kunt hen bereiken via 0800-6677880 (ma t/m vr 8-18 uur). Zij kunnen met jou meekijken wat er precies gebeurd is en het één en ander goedzetten mocht dat nodig zijn.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi AmGro,

Heb je de klantenservice gebeld en is alles nu goed geregeld? 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic