MB013

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Upgrade naar nieuwe telefoon met SIM only

Mijn oude SIM only-abonnement loopt morgen af en ik zit te twijfelen of het handig is deze te verlengen of een nieuwe telefoon te kopen.
Met een Vodafone Red Essential SIM only-abonnement van één jaar kan ik, als mijn telefoon kapot zou gaan, "upgraden" naar een telefoon met abonnement.

Zou ik dan ook, op het moment dat mijn huidige telefoon kapot gaat, zeg over vijf maanden, dit nieuwe abonnement helemaal stop kunnen zetten als ik over zou gaan op een nieuw tweejarig abonnement met telefoon (dat dus over vijf maanden in zou gaan)?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Bij migreren meen ik dat ze na 6 maanden het contract mogen omzetten naar een abonnement met telefoon. (Van sim only naar abo met tel) het is niet mogelijk om andersom te migreren.
MB013
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou dat dan hetzelfde abonnement (maar nu met telefoon) zijn of een geheel nieuwe waarvan de abonnementsduur dan opnieuw begint?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@MB013 je contract mag niet zomaar na 5 maanden opengebroken worden, ook niet voor een abonnement met een nieuwe telefoon. Aan je abonnementsvorm tussentijds wijzigen (migreren) heb je in jouw geval niet zoveel, want daar krijg je geen nieuw toestel bij. Ik raad je aan om te verlengen met toestel, óf om je abonnement in de huidige vorm door te laten lopen en een toestel los erbij te kopen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@MB013 Heb je al besloten wat je gaat doen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer van topicstarter. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic