Jeffrey81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unlimited red data - Extra data activeren lukt niet

Ik heb unlimited red, ook al heel lang. Nou normaal  activeer ik extra data. Zonder probleem. Nou loopt het af in November en kreeg ik bericht om te verlengen, Ook gedaan voor nog 1 jaar. Nog steeds voor unlimited red. Maar ik was gisteren door mijn data heen, dus zoals normaal bestel ik extra data... maar kon niet, ik kreeg elke keer een melding dat het niet verwerkt kon worden. En ook via de site van vodafone extra data werkten niet.  Dus no zit ik met een limit? Of is er een reden dat dit niet werkt, want ik betaal nog steeds voor unlimited red data.. ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Jeffrey81 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen paniek, als je ervoor betaald dan krijg je het ook. Waarschijnlijk is het systeem je aan het verwerken om straks weer door te gaan en heeft die verlenging even tijd nodig. Het beste, en snelste manier, is om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en te vragen wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk ligt het aan de koppeling naar nieuw abonnement, maar dat kunnen hun je beter uitleggen en dan komt het ook weer helemaal goed. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Jeffrey81 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen paniek, als je ervoor betaald dan krijg je het ook. Waarschijnlijk is het systeem je aan het verwerken om straks weer door te gaan en heeft die verlenging even tijd nodig. Het beste, en snelste manier, is om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en te vragen wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk ligt het aan de koppeling naar nieuw abonnement, maar dat kunnen hun je beter uitleggen en dan komt het ook weer helemaal goed. 

Jeffrey81
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou even contact gehad met klanten service , ze hebben geen idee. Ik zou eerst door mijn bundle heen moeten gaan voordat ze het kunnen checken... wat meestal een keer s'avonds voorkomt..en dan zijn ze niet berijkbaar. Feest

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic