Nazliozturk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd adres bestelling

Goedemiddag, 

ik heb gisteren bij jullie een bestelling gemaakt voor een sim only abonnement van 1 jaar . Alleen heb ik het verkeerde adres ingevoerd. Mijn bestel nummer is 36*****831.

de juiste adres is *********, ******, Rotterdam en ik heb perongeluk huisnummer *** ingeklikt.
*** Mod edit: persoonsgegevens verwijderd uit openbare bericht omwille van privacy ***

Met vriendelijke groet,

Nazli

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nazliozturk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en door iedereen te lezen. Het is daarom niet verstandig om je privé gegevens hier te plaatsen. Heb het doorgegeven aan Vodafone en die halen de gegevens voor je uit het bericht. 

Bel voor particulier naar 0800-0560 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur, za 08.00 - 18.00 uur, zo Gesloten). Deze mensen met je mee kijken en zien of ze je gegevens nog kunnen aanpassen. Je kan ook een chat starten via de klantenservice pagina! 

Succes en laat nog even weten of het gelukt is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nazliozturk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en door iedereen te lezen. Het is daarom niet verstandig om je privé gegevens hier te plaatsen. Heb het doorgegeven aan Vodafone en die halen de gegevens voor je uit het bericht. 

Bel voor particulier naar 0800-0560 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur, za 08.00 - 18.00 uur, zo Gesloten). Deze mensen met je mee kijken en zien of ze je gegevens nog kunnen aanpassen. Je kan ook een chat starten via de klantenservice pagina! 

Succes en laat nog even weten of het gelukt is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic