Kittyyyy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Uitroepteken achter 4G bij oneplus3

Sinds gistermiddag heb ik een uitroepteken achter 4G staan. Internet doet het dan dus ook niet. Wifi werkt wel gewoon. Ik heb al geprobeerd om een ander netwerk aan te zetten, maar dat werkt ook niet. Mobiel uit en aan zetten ook niet. Iemand nog tips? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kittyyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het overal. Vodafone komt er zelf ook niet uit. Ze hebben een case ervoor aangemaakt. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kittyyyy 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Heb je toevallig een Motorola, Lenovo of een Asus?
Kijk dan even op deze topic: https://forum.vodafone.nl/android-17/geen-mobiel-internet-motorola-lenovo-asus-299941

Zo ie zo is het handig om op die topic te kijken. Dan kan je ook gelijk zien of je APN gegevens goed staan. Als dat wel het geval is, haal dan je SIMkaart er eens uit en doe er een andere in om te kijken of je daar dan hetzelfde probleem hebt en stop die van jou in een ander toestel. Dan kan je uitsluiten of het nu aan je toestel ligt of aan je SIMkaart. 

Laat nog even weten of het is opgelost.

Kittyyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Energieboy

 

Ik zie dat ik vergeten ben om mijn type mobiel erbij te zetten, beetje stom van me. Ik heb een oneplus 3T. 

 

Ik heb de APN instellingen al bekeken en die staan goed, helaas. 

 

Kitty

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Misschien toch even proberen om de SIMkaart bij iemand anders in toestel te stoppen en andersom. Kijken wat je toestel dan aangeeft.

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Netwerk verbinding staat wel op automatisch ? Zo niet, dan kan het daar aan liggen. Ook geen 2g en/of 3g ?

Meerdere APN's ingevoerd ? 

Lees ook dat het handmatig instellen van de APN gevolgd door opnieuw opstarten van de telefoon ook wel eens helpt.

Kittyyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vrees ik allemaal al geprobeerd. Ik ga zo in het dorp wel naar the Phone House. Hopelijk kunnen ze me daar helpen

Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes

Hoi @Kittyyy.

 

Heb je dit op 1 locatie of meerdere?

Kijk voor meer informatie als controle op.. 

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Kittyyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het overal. Vodafone komt er zelf ook niet uit. Ze hebben een case ervoor aangemaakt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kittyyyy wrote:

Ik heb het overal. Vodafone komt er zelf ook niet uit. Ze hebben een case ervoor aangemaakt. 

Goed dat je het even aangeeft en dat ze er mee bezig zijn.
Even geduld maar hebben, kan soms wel 5 tot 10 werkdagen duren. Dat je niet denkt dat je vandaag al bericht kan ontvangen. Het kan wel, als het niet druk is. Maar hou aub wel wat dagen aan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat je nog zou kunnen proberen is eens het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen @Kittyyyy. Maak wel eerst een back up van je toestel. Had je dit ook al geprobeerd? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je bovenstaande tip nog geprobeerd @Kittyyyy? Of is het inmiddels verholpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic