Rowinth

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Uitleveren bestelling

Hallo,

Ik heb vorige week de samsung s8 besteld en de levering status staat nu op uitleveren met de text: 'Maak een leverafspraak via de link in de ontvangen e-mail'. Ik heb echter geen email ontvangen, zit hier vertraging in of is dit een foutje?

Rowin
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen Rowinth,

Klopt het mailadres dat is doorgegeven en in het systeem staat? Ook zou je eventueel kunnen kijken in je spambox of de mail toevallig daarin is beland.

Mocht dit niet baten neem dan even contact op met de klantenservice. Daar kan je verder worden geholpen.

Je kunt de orderstatus lijn bellen op, 0800 0560 (maandag t/m vrijdag, 08:00 - 18:00)

Rowinth
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
email adres klopt, spam box is niks in te vinden, al 300x gechecked.. orderstatuslijn gebeld, mobiel was niet gekoppeld aan mijn ordernummer.. Hij zei dat er aan gewerkt zou worden maar paar dagen verder nog niks gebeurd. Gok dat de klacht ergens op een enorme berg klachten gegooid is en ooit wel eens behandeld wordt, tenzij ik jullie nonstop ga bellen. beetje jammer. Ondertussen is mijn abbonement al ingegaan, moet ik betalen voor iets wat ik nog niet heb + het feit dat ik iets gepre-ordered heb en uiteindelijk het toestel al voor de hele meuk beschikbaar is
Arendsmartin81

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde nu bleek dat er fraude was gepleegd op mijn naam. Iemand had een iPhone 7 besteld die bezorgd zou worden in Heerlen. Dat is 200 km bij mij vandaan en daarbij heb ik een s8 besteld. Een hekel aan Apple

Rowinth
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Uiteindelijk er achter gekomen waar het aan ligt, denk ik teminste. Na 2 uur bellen naar een niets wetende klantenservice die je keer op keer weer doorverbinden. 1e keer gebeld naar 0800-0560 een jongen nam op die mij zou gaan helpen. Hij gooit me in de wacht en ik doorverbind naar een ander persoon. Deze vrouw wist van niks en ging naar mijn probleem kijken, haar conclusie: 'bel naar 0800-0560, daar kunnen ze je helpen'! Geniaal idee natuurlijk, gelukkig liet ze uiteindelijk nog een notitie achter voor degene die me hierna zou helpen.. de volgende aan de lijn verbind me uiteindelijk door naar de courrier zelf, deze zei dat ondanks mijn abonement al ingegaan is, en ik leuk al een rekening binnen krijg, alleen de simkaart geleverd is aan hun maar de samsung galaxy s8 nog niet.. terwijl er op de site staat dat mijn bestelstatus op leveren staat, top natuurlijk, kreeg ik weer het advies om naar 0800-0560 te bellen. 2 uur later een jongen aan de telefoon die zei dat woensdag en donderdag nieuwe galaxy s8 geleverd worden en dat ik dan waarschijnlijk, niet zeker natuurlijk, wel een galaxy s8 zou krijgen.. om eerlijk te zijn verwacht ik volgende week nog steeds niks gehoord te hebben, aangezien op de site gewoon staat dat alles klopt en leverbaar is, ook in hun systemen, maar bij de courrier niks geleverd is... Sorry voor het lange bericht maar wordt hier toch een beetje moet van..
jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier een vergelijkbaar geval. Reeds een preorder gedaan op 1 april, echter tot op heden niets geleverd.
En niemand bij Vodafone kan zeggen hoe lang dat nog kan duren
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic