Uiteindelijk er achter gekomen waar het aan ligt, denk ik teminste. Na 2 uur bellen naar een niets wetende klantenservice die je keer op keer weer doorverbinden. 1e keer gebeld naar 0800-0560 een jongen nam op die mij zou gaan helpen. Hij gooit me in de wacht en ik doorverbind naar een ander persoon. Deze vrouw wist van niks en ging naar mijn probleem kijken, haar conclusie: 'bel naar 0800-0560, daar kunnen ze je helpen'! Geniaal idee natuurlijk, gelukkig liet ze uiteindelijk nog een notitie achter voor degene die me hierna zou helpen.. de volgende aan de lijn verbind me uiteindelijk door naar de courrier zelf, deze zei dat ondanks mijn abonement al ingegaan is, en ik leuk al een rekening binnen krijg, alleen de simkaart geleverd is aan hun maar de samsung galaxy s8 nog niet.. terwijl er op de site staat dat mijn bestelstatus op leveren staat, top natuurlijk, kreeg ik weer het advies om naar 0800-0560 te bellen. 2 uur later een jongen aan de telefoon die zei dat woensdag en donderdag nieuwe galaxy s8 geleverd worden en dat ik dan waarschijnlijk, niet zeker natuurlijk, wel een galaxy s8 zou krijgen.. om eerlijk te zijn verwacht ik volgende week nog steeds niks gehoord te hebben, aangezien op de site gewoon staat dat alles klopt en leverbaar is, ook in hun systemen, maar bij de courrier niks geleverd is... Sorry voor het lange bericht maar wordt hier toch een beetje moet van..