GastonM

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitbreiding 1800Mhz 4G Maastricht?

Momenteel maak ik gebruik van de 4G BloX i.c.m. een iPhone 5. Omdat de iPhone 5 helaas geen gebruik kan maken van de 800Mhz-frequentie, is het bereik wat beperkter. Nu vroeg ik me af of er op korte of lange termijn plannen zijn om het bereik van specifiek de 1800Mhz-frequentie te verbeteren in de omgeving van Maastricht, gezien het feit dat er (nog) geen bereik is in de buitenwijken in vooral West-Maastricht en vaak zelfs in het centrum. Kan iemand me daar meer over vertellen? Zijn de - volgens netwerkinfo - huidige werkzaamheden in Maastricht een goed teken?

Alvast bedankt voor uw antwoord.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo GastonM, allereerst welkom op het forum. We zijn inderdaad druk bezig met het verbeteren van ons netwerk in Maastricht maar ook daarbuiten. We hebben geen precieze informatie over of dit het 4G netwerk betreft en om welke frequenties het gaat. Er is natuurlijk wel zoiets als een lange termijn visie. Daar waar de iPhone 5 alleen beperkt het 4G netwerk ondersteunt, zullen toekomstige toestellen dit uitgebreider ondersteunen en zullen hier dus minder last van hebben. We zitten in ieder geval niet stil en doen hard ons best continu te investeren in het netwerk.
GastonM
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic